• Cotterpin

Maj 2005 Del 2

Då öppnar vi del två eftersom dom stängt vår första tråd :)

• Svar på tråden Maj 2005 Del 2
  • Nina *brud 28/5-05*

Vi gifter oss den 28;e och vi skickade våra inbjudningar nu i januari.
    Vi skickar dom i så pass god tid iom att halva släkten bor 50mil härifrån och skall boka hotell och planera för resan hit :)

• Vero

majhumlan vilket kanonpris du fick hos frissan, önskar jag kunde hitta en sån deal hä i Uppsala.

Vi tänkte skicka ut våra inbjudningar till alla hjärtans dag, det blir kul för de som ännu inte vet som tror att de fått ett valentineskort. Sen har vi gäster från USA, Canada, Danmark och Norrlands inland, så det känns bra att vara ute i god tid.

• Cotterpin

Då var fotografen bokad och bokningsavgiften betald :)
    Känns skönt att boka av uppgifterna allt eftersom. Det största som är kvar nu är att hitta och boka kläder till sambon. Måste ta tag i det nu snart.

• Rainred

idag har jag valt klänning!!!
    Det blir en Hilary Morgan i safirblått! Ur snyggt, tyvärr måste jag vänta på den i 12 veckor då den var för liten och måste beställas men jag vet att jag blir vacker i den den 21 maj!
    Har ni hittat drömklänningen ???
    Kramis

• cilia

mmm, det har jag, visst är det härligt? Fick hem min klänning förra veckan, så nu hänger den i garderoben. Var tvungen att prova slöjan härom kvällen...

• Rainred

det kan jag förstå...
    jag var tvungen att ta med mamma och kolla vad hon tyckte om klänningen och hons ade absolut ska du ha den! så vips har jag betsällt och betalat 200 kr i depositionsavg. oroar bara nu för att färgen på pärlorna (som jag bara var tvungen att köpa igår till halsbandet är rätt, får ta det med till affären och kolla sen hihi men jag ska iaf göra en egen halsband att ha på bröllopet! Läääääängtar!!!

• uppsalabo

Jag beställde min klänning för fyra månader sedan eftersom den inte fanns inne i rätt storlek. Nu har den (äntligen) levererats till affären och jag ska prova den imorgon, känns jättespännande!!!

• Rainred

Uppsalabo:
    vilken klänning är det du beställt?
    nyfis

• uppsalabo

Jag har beställt en nixa, modell 381. Provade den idag och är verkligen jättenöjd!!! Den satt nästan perfekt, behövde bara läggas upp lite och sys in lite i midjan. Är en liten gladis!! Vi lyckades också hitta kläder (bonjour) till min fästman så det var en lyckad utflykt!

• saris maj 2005

Hej alla majisar!
    Igår hade jag min första provning på klänningen som ska sys!!!!Kommer att bli sååå fin.
    Ska ut och köpa underkläder i veckan så man ser precis hur klänningen kommer att sitta. Har ni köpt underkläder? Tar ni med er er m2b och köper det eller blir det en överaskning?

Kram

Svar på tråden Maj 2005 Del 2