Maj 2005 Del 2
Då öppnar vi del två eftersom dom stängt vår första tråd :)
Då öppnar vi del två eftersom dom stängt vår första tråd :)
Här kommer en kort uppdatering från mig,
vi gifter oss den 28 maj i alla helgona kyrka Nyköping. Förutom att kyrkan är bokad har vi en festlokal. Det som ligger närmast är att bestämma vilken mat vi ska ha, fudnera på gästlista och fixa till inbjudningskort. Vigselförättare och kantor kommer vi att nyttja de som tjänstgör den lördagen. Sedna har vi en massa fudneringar hur det andra ska se ut, har även möster till min klänning och delar av tyget....
å här en från mig!
Vi gifter oss alltså 21/5 i östra ryds kyrka(östråker)
Jag är 25 å gubben 26.Vi har 2 söta barn.
cateringen är fixad alltså vi vet vilka som ska leverera maten men vi är inte färdiga med buffen.Ska försöka börja med inbjudningarna snart för det lär ju ta ett tag.Kramzi millan
Raskan/Millan:
Jag har fortfarande inte hört något från min sjungande kompis, fast jag lämnat meddelanden... Har du hittat någon solist själv, än?
Här kommer min uppdatering
Jag är 32 gubben(lillkille ) är 28, vi gifter oss den 28 maj på Kinnekulle i Västergötland. I en pytteliten sagokyrka från 1100-talet. Festen har vi ett par kilometer där ifrån i en gammal smedja som tillhör ett slott och som numera är festlokal. maten ska vi mestadels laga själva, men varmrätten vill vi ha caterad, har inte bestämt vilken ännu. Vi har heller inga som serverar bokade.
Ringen vet jag hur den ska se ut, men letar guldsmed. Vi har valt psalmer, och sololåtar men har inga musiker, inte ens en organist ännu. Prästen vet ej förrän i januari om hon kan då...
Vår "tema" kommer vara natur, vilt och 30-tal.
Har skissat lite på inbjudan och festprogrammet.
En uppdatering till....
Gifter oss 7 maj 2005. Kyrka, festlokal, fotograf och frisör är bokade. Har börjat fundera över inbjudan och musik i kyrkan. Solister är bestämda (syskon). Toastmaster, marskalk och tärna är tillfrågade och har tackat ja.
Jag kommer vara 25 och min blivande 29 när vi gifter oss.
Ejlis,,,, nä jag har varit lite slö på den fronten antar att jag får sätta fart med det snart!
Kramzi millan
Min uppdatering:
Jag är 28 när vi gifter oss, min blivande blir 35 dagen innan.
Vi har fyra underbara barn.
Gifter oss 28/5.
i Reslöv utanför Eslöv.
Festlokalen är nästan fixad, präst och kyrka bokad.
Fotografen nästan fixad och så även maten.
frisören har jag talat me och floristen är osse nästan fixad.
Oj, en massa "nästan fixad" ser jag, jaja, det löser sig.
klänningen är förresten helt fixad, den har jag här hemma nu, hittade en ursnygg här på BT.
Ha de gott alla Majbrudar.
Hur har ni det maj brudar? Har haft min syster här i helgen och bara pratat en massa bröllop... HÄRLIGT!!! Hon hade med sig en massa bröllopstidningar som hon köpt i London så nu vet jag inte riktigt vilken jag ska börja studera!!!
Kan bocka av en till sak på min "att-göra-lista" nu: bandet är bokat!
cilia, jag såg att du skulle gifta dig i Husby Ärlinghundra kyrka, det är inte så att du är från Märsta då? *nyfiken* :)
Vicky: jo då det stämmer att jag bor i Märsta. Inflyttad dock, har bott här i snart 2 1/2 år! är du också härifrån eller? Blir lite nyfiken...