• lovekitten

NY Sökes: AALF, Jepsson, Paulaa, Tilde-76, MinPrins, Marisha +(old school girlfriends)

Girlsfriends! Såg att de stängt ner vår gamla tråd...så jag startar en ny till oss! Hoppas ni hittar hit snart och att allt är bra med er. Har haft sjukt mycket och strassigt på jobbet denna vecka, därav att jag inte hängt här så mycket. Dessutom har jag mått lite kass för min mormor gick bort i lördags. Så jag har varit lite ledsen. I övrigt är allt bra med mig och blivande mannen.

Aalf: Kul att du är back in business igen!
    Tilde-76: Hur har det gått med förhandligen på gamla jobbet?
    Paulaa: Hur gick det för dig intervjun?
    Jeppson: Så ni bestämde er för att skjuta på det iaf, verkar klokt om man inte vill göra för mycket avkall på vad/hur man vill ha det. det ska ju ändå kännas 100% rätt när väl stora dageb kommer. Borneo låter Suuupernice! Tråkigt för din syster och hennes kille med uppbrottet.
    MinPrins: Grattis till kontraktet med ulriksdal!! Tror det blir toppen för er
    Marisha: Hur är allt med dig och planeringen, vi hade super trevligt sist nästa gång är den 15/10 hoppas du kan vara med då?

Kram på er alla!!

• Svar på tråden NY Sökes: AALF, Jepsson, Paulaa, Tilde-76, MinPrins, Marisha +(old school girlfriends)
  • lovekitten

Hej alla,

lite sur har varit och tränat och fick en p-bot på 300:- för att jag överskred tiden med 8 minuter! jävla släkte dom där lapplisorna!! apor.

Tilde: jag måste få ett par dagar till på mig att diskutera/tita med min M2B. Han kommer hem den 5 november och jag vill gärna att han skall få säga sitt innan vi beställer. Är det OK?

Vad var det kostnaden blev för din beställning? var det 85 dollar? är det 75 kort? Är de med tryck då? för jag tror det kan bli svårt att mata in redan färdig skurna kort i skrivaren hemma utan att de sliter sig. Jag hade nämligen väldiga probelm med mina "prototyper"

Vi åker på semester den 9 november så du kommer definitivt ha ett besked av mig innan den 8 om du kan vänta två veckor till vill säga.

• AALF

Tilde,
    Vad kul att klänningen börjar ta form!

Våra inbjudningar blev verkligen toppen och jag önskar att jag kunde visa dem för er, men jag tog bara kort på dem med mobilen. Jag måste köpa en kabel först så att jag kan föra över dem tim till datorn.

Lovekitten, vad skönt att det börjar närma sig er resa snart. Har du fått en chans att titta på hemsidan jag gev er? Urmysigt ställe tyckte vi.

Vi har kollat på vår bröllopsresa och det blir nog Borneo och Malaysia med shopping i Kuala Lumpor på hemvägen. Har inte bokat något än, det är så pass lång tid kvart, men det är kul att ha fått en liten bild på hur det kan bli.

Nu ska jag iväg och åka simulator En simulator gjord efter en Renault Clio som man övningskör i.... som en golfbil med 5 data skärmar. Ur kul. Den har gas, koppling, broms, instrumentbräda, ja hela bixet! Där sitter jag och lär mig växla. Jag har haft automatkörkort (från USA)sen -98, men måste nu lära mig växla så att jag kan ta ett svenskt körkort snart. Jätte kul att äntligen ha börjat den resan. Jag pluggar teorin på bussen hem från jobbet varje dag!

Ha en bra vecka!
    /AALF

• Tilde-76

Lovekitten: Håller med om lapplisor.. iaf när man står på en p-plats och ej hindrar trafiken... himla trist

Förstår att du vill diskutera och så bråttom är det inte. Jag väntar tills ni bestämt er.

Har bara tänkt beställa det tunnaa papperet och kuvert samt placeringskort. 25st för 11 dollar, kuvert 10st för 6 dollar. Skippar baksidan eftersom det är enklare att köpa enfärgat och lägga in i printern. Jag tänker inte låta dem trycka för de har ju inte å, ä och ö och då blir det problem direkt.. (kyrkan börjar ju på Ö)

Placeringskorten kostar 7dollar för 50st. Det är så billigt att det inte spelar någon roll om vi inte använder oss av dem.

Vi kommer upp i ca 80 usd med vår beställning och enligt hemsidan så blir frakten gratis om man beställer för över 85usd. Sen fick man betala lite extra för att få papperet förpackat hårt, typ 6usd tror jag.

Vi hörs mer om det innan ni försvinner på semester

• MinPrins

Lovekitten, här är EN av många länkar där det står en massa bra saker om PO!
    www.brollopstorget.se/Forum-1-25/m770546.html
    Vi hörs imorgon på dagen om var/när vi träffas!
    Förstår att du blev förbannad över p-boten!! Finns nästan inget som kan göra en så arg!

Tilde-76, hur ser placeringskorten ut som ni ska beställa? Vi kanske också skulle passa på att beställa t.ex placeringskorten därifrån samtidigt som ni beställer??
    Vad härligt att klänningen börjar ta form!! Kul!!

AALF, låter TOPPEN med simulatorn! Var finns den och vad kostar det?? Vill ju också ta körkort, SNART!
    Borneo och Malaysia låter kanon!! Har ni kollat upp priser och researrangörer ännu?

• AALF

MinPrins,
    Det finns bara 2st simulatorer i Sverige än så länge och de finns vid Gullmarsplan. Det kostar 99:- för 30 minuter. Nu har jag suttit där i 3 timmar och ska senare i November åka med riktig bil
    Vad gäller researrangör så har vi kontaktat Globetrotter som vi bokade vår Thailandresa med i Februari.

• Paulaa

Hej tjejor! hoppas ni alla mår bra, det verkar ju gå framåt för er alla med planerandet!
    MIn prins, va härligt att ni har bokat kyrka!!
    Aalf jag är oxå fortfarande jättenyfien på dina inbjudningskort! lycka till med körkortet förresten
    Tilde va kul med kl'nningen! är det svårt att komma på bra modell ?, kommer den vara ärmlös/med släp osv. vet du det ännu?
    Jepsson hur går det för er? när är det ni åker egentligen??
    Lovekitten din stackare, finns inget man kan bli mer irriterad på än BÖTER!

• Tilde-76

Hej hej!

AALF: Låter häftigt med simulator, kanske något man skulle boka för skojs skull med mannen någon gång... han tror jag skulle gilla det.

MinPrins: Tror det blir jättebra med den tiden på Ulriksdal. Såg bilder i senaste numret av bröllopsmagasinet (en helsida) med bilder från kapellet och dukning mm från ett bröllop på Ulriksdal. Ser jättemysigt ut.
    Har mailat bild på placeringskorten till dig. De är mycket enkla men det finns många fina färger.

kram på er

• lovekitten

AALF:  bailine är jättebra! det funkade för mig, men man måste oxå tänka på vad man äter, de hjälper en med kostråd m.m. !!

Kan verkligen rekomendera det! jag gick mer 2 cm runt hela kroppen utom bysten 1 cm och stuss 3 cm. På bara 10 gr. Och då kan jag inte påstå att jag kämpade jättemycket med mat eller övrig motion. Super bra alltså men dyrt.

• Marisha-69

Hej tjejer.
    Hoppas ni har det bra i höst rusket
    Själv sitter jag här och försöker lista ut vad jag förlorat i min hårddisks krasch, all bröllops planering t.ex.
    Det enda som finns kvar är det jag hunnit läggain i min bärbara dator.
    Fan det känns som om hela mitt liv har försvunnit.

Nåja det är bara att börja om från början.
    Jag som var färdig med inbjudningskorten skulle bara skrivas ut liksom

Jag skriver något mer och roligare när jag blivit på bättre humör.
    Kram på er.

Svar på tråden NY Sökes: AALF, Jepsson, Paulaa, Tilde-76, MinPrins, Marisha +(old school girlfriends)