• lovekitten

NY Sökes: AALF, Jepsson, Paulaa, Tilde-76, MinPrins, Marisha +(old school girlfriends)

Girlsfriends! Såg att de stängt ner vår gamla tråd...så jag startar en ny till oss! Hoppas ni hittar hit snart och att allt är bra med er. Har haft sjukt mycket och strassigt på jobbet denna vecka, därav att jag inte hängt här så mycket. Dessutom har jag mått lite kass för min mormor gick bort i lördags. Så jag har varit lite ledsen. I övrigt är allt bra med mig och blivande mannen.

Aalf: Kul att du är back in business igen!
    Tilde-76: Hur har det gått med förhandligen på gamla jobbet?
    Paulaa: Hur gick det för dig intervjun?
    Jeppson: Så ni bestämde er för att skjuta på det iaf, verkar klokt om man inte vill göra för mycket avkall på vad/hur man vill ha det. det ska ju ändå kännas 100% rätt när väl stora dageb kommer. Borneo låter Suuupernice! Tråkigt för din syster och hennes kille med uppbrottet.
    MinPrins: Grattis till kontraktet med ulriksdal!! Tror det blir toppen för er
    Marisha: Hur är allt med dig och planeringen, vi hade super trevligt sist nästa gång är den 15/10 hoppas du kan vara med då?

Kram på er alla!!

• Svar på tråden NY Sökes: AALF, Jepsson, Paulaa, Tilde-76, MinPrins, Marisha +(old school girlfriends)
  • lovekitten

Hej Tjejer,

Imorgon åker vi på semester till Thailand åhhh! det ska bli så lovely... något som är ännu mer underbart var att T friade till mig dagen efter att han kom hem från Kosovo.Alltså i lördags!! Han hade fixat en överaskning å bad mig packa en väska. Sen åke vi till sigtuna stads hotell där vi hade det mest underbara rummet med balkong ocg utsikt över hela mälaren. Champange, jordgubbar och choklad på rummet väntade på kvällen. Men först gick vi långpromenad i sigtuna längs vattnet och alla små gränder. När vi var helt varma och trötta i kroppen gick vi upp till hotellet och drack afternoon tea. Hur mysigt som helst... jag hoppades att han skulle fria för det vora bara så mysigt men tänkte att det formodligen inte skulle bli så eftersom affären som gjort/ska göra ringarna var stängd dagen innan när han kom hem (så min ring kunde han ju inte "fått tag på") Sen gick vi upp på rummet där cd:n spelade enya och vi gjorde irodning oss i det helt underbar och lyxiga rummet. (kan verkligen rekomendera det!) När jag var klar hade han "dukat" upp på balkongen med skumpan mm. Sen åt vi jordgubbar och han ser bara så lurig ut... då kom det! Lång kärleks förklaring och så stora frågan och en ring. Han hade köpt en provisorisk. Jag vill jag vill så jag och sen kom tårarna för oss båda. Sen bar det av till lunggen för fördrink och 5-rätters middag med vin i matsalen! Otroligt vackert, mysigt och romantsikt. Så nu är vi nykära som små turtur duvor...även fast vi planerat bröllopet så länge är vi löjligt spralliga

• lovekitten

Min Prins: Jag betalade handpenningen ikväll till fotografen så nu är det spikat.

Tilde76: Vi tar gärna sage kuverten med snodd om inte mellan skillnade blir mer är ca 50 sek. det borde inte blir det eftersom de kostar 6 dollar och de vanliga kuverten kostar 5 dollar. Så beställ stora paketet+ 4 paket overlays + byt ut kuverten till oss då.

Ha det bra tjejer, vi hörs efter den 25 november!!

KRAM!

• AALF

Lovekitten,
    Åh va härligt!!!!!!! Det lät ju som en saga
    Ha det så underbart i Thailand!

• MinPrins

Åååååhhh, Lovekitten!!!!! Vad härligt!!!Vilket romantiskt frieri!!! Vad gulligt att han friar fast ni som sagt redan planerat bröllopet ett tag! En stor eloge till honom!! Hoppas ni får en UNDERBAR semester nu, och hör av dig när ni kommer hem!! SKÖNT att ni spikat fotografen!!! Vi ska nog också ta och göra det!

Tilde-76, har ju helt glömt att kontakta dig angående placeringskorten!!! SORRY!! Har haft det rätt jobbigt på sistone, har fått en del tråkiga besked och inte mått så bra Men jag lovar att jag IKVÄLL ska sätta mig ner med David och bestämma oss!!!! Hur många var det förresten i en förpackning? Vet du det?

• Tilde-76

Hej tjejer!

Lovekitten; gissar att ni redan åkt men vill ändå säga njuuut av värmen och varandra... Låter som en otroligt romantisk man du hittat :) Grattis till förlovningen.

Det gick inte att byta ut kuverten, då fick man plocka ihop det själv. Beställer stora paketet och 4 overlays till er.

MinPrins; har inte koll så kolla på länken jag skickade och hör av dig gärna ikväll och via sms för jag kommer att beställa i morgon kväll.

Ha det bra tjejer!

• Paulaa

LOvekitten va romantiskt det lät!!!!!
    om du läser detta så vill jag oxå önska er en härlig och avslappnande resa !

Minprins: har du o lovekitten spanat in samma fotograf och varför valde ni just honom ?? på den fronten har jag itne kommit nånstans alls!
    kram på er flickor

• MinPrins

Tilde-76: Hjälp!!!! SORRY! Hoppas du inte hunnit göra beställningen ännu!! Vi har haft det körigt ikväll och M2b hann precis sätta sig ner med mig och välja placeringskort! Om det inte är försent vill vi ha två paket av följande: Luxe Cream Placecard (50pack gånger två)!!

• MinPrins

Hej igen, det var inte meningen att det skulle bli en flirtande gubbe på slutet utan ett parentes-tecken...Men det blir ju inte alltid som man tänkt sig (Nu var det meningen att det skulle bli en glad gubbe!)Skickade i denna sena timme precis ett sms till dig. Hoppas jag inte väckte dig!!! Ber så mycket om ursäkt över att jag inte skrev tidigare, men som sagt hade vi inte möjlighet att sätta oss förrän nu. Sorry! Och om du hunnit göra beställningen är det inte hela världen, det kanske går fler tåg framöver. Kram, kram!

• MinPrins

Tilde-76....? Är lite fundersam... Har både sms:at och mailat dig, och skrivit meddelanden här på BT utan resultat? Vad har hänt? Hoppas att allt är bra! Har du kanske bytt mobilnummer och mailadress?

• Tilde-76

Hej hej!

MinPrins, har inte fått ny telefon än så jag fick inte ditt sms. Såg ditt inlägg om placeringskorten så jag tar med de i beställningen. Är inne på andra veckan på nya jobbet så det är mycket att göra och lite tid för BT.

Blev lite problem med beställningen men har fått en kontaktperson så ska faxa in beställningen idag.

Hör av mig mer!

//T

Svar på tråden NY Sökes: AALF, Jepsson, Paulaa, Tilde-76, MinPrins, Marisha +(old school girlfriends)