• lovekitten

NY Sökes: AALF, Jepsson, Paulaa, Tilde-76, MinPrins, Marisha +(old school girlfriends)

Girlsfriends! Såg att de stängt ner vår gamla tråd...så jag startar en ny till oss! Hoppas ni hittar hit snart och att allt är bra med er. Har haft sjukt mycket och strassigt på jobbet denna vecka, därav att jag inte hängt här så mycket. Dessutom har jag mått lite kass för min mormor gick bort i lördags. Så jag har varit lite ledsen. I övrigt är allt bra med mig och blivande mannen.

Aalf: Kul att du är back in business igen!
    Tilde-76: Hur har det gått med förhandligen på gamla jobbet?
    Paulaa: Hur gick det för dig intervjun?
    Jeppson: Så ni bestämde er för att skjuta på det iaf, verkar klokt om man inte vill göra för mycket avkall på vad/hur man vill ha det. det ska ju ändå kännas 100% rätt när väl stora dageb kommer. Borneo låter Suuupernice! Tråkigt för din syster och hennes kille med uppbrottet.
    MinPrins: Grattis till kontraktet med ulriksdal!! Tror det blir toppen för er
    Marisha: Hur är allt med dig och planeringen, vi hade super trevligt sist nästa gång är den 15/10 hoppas du kan vara med då?

Kram på er alla!!

• Svar på tråden NY Sökes: AALF, Jepsson, Paulaa, Tilde-76, MinPrins, Marisha +(old school girlfriends)
  • Tilde-76

såg precis att jag lyckats göra en paragraf i stället för $ dollartecken

AALF: va kul! Du får ta en bild och lägga ut den så vi får se!!

• AALF

Jag tog bild på dem med min mobil, så jag ska se om jag kan lägga upp dem

• Paulaa

Hej flickor!
    vad bra att ni hade trevligt i fredags , pratade ni bröllopsmusik till slut?
    själv jobbade man. . men men !
    jag hoppas oxå vi kan hinna träffas innan jul åtminstonne! tyvärr har jag ingen koll just nu på min kalender så jag har inget förslag . Ännu!
    AALF: hur det korten ut, jag är jättenyfiken!

kram till er alla!

• MinPrins

AALF, så KUL med inbjudningarna! Roligt att ni blev så nöjda med dem! Är SÅ nyfiken, du måste fota dem så vi får se!!

Lovekitten, varför måste du dumpa en tärna?? Jag får ett par besked idag under dagen angående denna och nästa vecka, så då vet jag bättre när vi kan gå till PO. Så jag återkommer senare idag.

Kram så länge!

• MinPrins

Ja, då var det bestämt då, vår vigsel blir kl.15:00 (apropå att jag rådfrågade er lite om tiden i fredags). Paret som hade bokat kapellet kl.16 ville inte byta tid med oss... Så nu gäller det att inte gästerna blir uttråkade under de timmar som de måste vänta mellan vigsel och middag...
    Men det känns ändå skönt att det nu är BESTÄMT vilken tid vigseln blir!

• AALF

Lovekitten,
    Vad heter den där svenska hemsidan du visade mig som man kunde köpa den där brudkronan?

MinPrins,
    Vad skönt att ni har bokat tid för vigsel. Nu kan ni ju ställa in er på det och göra det bästa av situationen eftersom det andra paret inte vill byta. Tipspromenad låter ju toppen och skulle det mot förodan regna *knack knack* så är det ju bara att beställa ett sånt där party tält som vi pratade om.

• lovekitten

Halloj,

AALF: sidan med brudkronan heter www.rememberwhen.se Tack för tipset om hotellet.

MinPrins: Dumpade henne igår och det gick bra. Utan sura miner. Jag var tvyngen för hon hade erbjudit sig själv och jag tyckte inte det kände rätt. Hon är dessutom helt ointresserad av planeringen eller att "hjälpa till" intresset kändes mer som att hon tyckte det ver roligt att få stå brevid mig vid altaret och få en fin klänning :( (det här har ju förståss inte sagt rakt ut... med känslan har varit obehaglig och ointresserad. Svårt att förklara.

tilde-76: Tack för krabi länkarna

• AALF

Lovekitten,
    Tack! Vilken tur att det inte blev någon uppståndelse mellan dig och "tärnan" jag förstår att det måste kännas skönt att ha fått det ur världen.

• Jeppson

Hej, tjejer! Kul att ni hade kul, och trist att jag inte kunde vara med. :(

Jag kommer ha det hur körigt som helst fram till början på december då vi kommer hem från Borneo, så om ni har lust att vänta tills dess så skulle jag bli jätteglad! :) Kanske bara en drink på krogen eller nåt? Snacka lite skit och ventilera Ämnet? :)

Ingen som tog några kort sist? Vore kul att se hur det ser ut hemma hos Tilde. :D

• Tilde-76

Hej tjejer!

Hoppas ni haft en bra helg. Min har varit super.. kommit ett steg närmare en klänning. Har nämligen börjar klippa till mönstret på min klänning och kollat hur det kommer att se ut. Känns jättebra :)

Vi glömde ta kort... tänkte inte alls på det. Får komma ihåg det till nästa gång.

Lovekitten;
    Har ni funderat mer på om ni vill beställa från papersource? Hör av dig i så fall så, vi tänkte beställa snart. Ni åker väl på semester snart eller hur??

kram på er!

Svar på tråden NY Sökes: AALF, Jepsson, Paulaa, Tilde-76, MinPrins, Marisha +(old school girlfriends)