• lovekitten

NY Sökes: AALF, Jepsson, Paulaa, Tilde-76, MinPrins, Marisha +(old school girlfriends)

Girlsfriends! Såg att de stängt ner vår gamla tråd...så jag startar en ny till oss! Hoppas ni hittar hit snart och att allt är bra med er. Har haft sjukt mycket och strassigt på jobbet denna vecka, därav att jag inte hängt här så mycket. Dessutom har jag mått lite kass för min mormor gick bort i lördags. Så jag har varit lite ledsen. I övrigt är allt bra med mig och blivande mannen.

Aalf: Kul att du är back in business igen!
    Tilde-76: Hur har det gått med förhandligen på gamla jobbet?
    Paulaa: Hur gick det för dig intervjun?
    Jeppson: Så ni bestämde er för att skjuta på det iaf, verkar klokt om man inte vill göra för mycket avkall på vad/hur man vill ha det. det ska ju ändå kännas 100% rätt när väl stora dageb kommer. Borneo låter Suuupernice! Tråkigt för din syster och hennes kille med uppbrottet.
    MinPrins: Grattis till kontraktet med ulriksdal!! Tror det blir toppen för er
    Marisha: Hur är allt med dig och planeringen, vi hade super trevligt sist nästa gång är den 15/10 hoppas du kan vara med då?

Kram på er alla!!

• Svar på tråden NY Sökes: AALF, Jepsson, Paulaa, Tilde-76, MinPrins, Marisha +(old school girlfriends)
  • MinPrins

Okidoki, då ses vi där AALF!

• Jeppson

Hej girls!
    Som ni märkte så kunde jag inte komma trots allt. Eller rättare sagt jag har haft det lite krisigt på jobbet senaste veckan, med totalt blä-humör som resultat. Inget kul sällskap.
    Men hoppas ändå ni hade trevligt och att ni nu alla vet vad ni ska spela för musik på dagen D! Berätta vetja!!
    Och lite kort vore kul, Paulaa!!! :)

• Paulaa

Jepsson: jag kunde inte heller komma :( jag fick jobba sent och nu är jag på jobbet igen ..
    men -- vi får ta nya tag (med våra kameror) inför nästa BT träff!
    tjejer hoppas ni hade hade kul, preliminärbestämde ni nån ny träff framöver?
    kram till er alla!

• Marisha-69

Tack för en trevlig kväll tjejer

• MinPrins

TACK tjejer för en super-trevlig kväll i fredags!! Och Tilde-76, vilken kanon-snygg lägenhet ni har!! Och tack för de goda snacksen!
    AALF, tack för de goda vin&sprite drinkarna!

Paulaa, vi bestämde inget nytt datum, men kom gärna med förslag!

Lovekitten, hoppas det gick bra på träningen i lördags! När ska vi till PO?? Vad sägs om tisdag efter jobet?

Nu ska jag plugga :0( Tentan och inlämning av PM närmar sig med stormsteg!

KRAM på er alla!!!!

• lovekitten

Tack tjejer för i fredags! Superkul som vanligt... Träningen gick bra och har faktiskt varit och promenerat idag oxå med min 6 kilos ryggsäck! Känner mig duktig :)

Tilde-76: vilken lägenhet ni har, otroligt fin och mysigt inredd. Smakfullt. Vill flytta till något större snart :)

AALF: Du måste ge mig info om thailand så snart som möjligt blev jättesugen på "ert" hotel som ni bott på. Du kan maila mig på min jobb email. Har du den?

MinPrins: Kan inte tisdag tyvärr, redan bokad på annat. Ska faktiskt försöka dumpa en tärna då :( urk... Faktum är att hela denna veckan e rätt bokad. Men jag kan hela fredag-söndag (vet inte om han har öppet då) och även mån-tors nästa vecka. Vad passar dig?

Marisha: Du hade ganska fullt i december tycker jag mig minnas, men vi kanske kan klämma in en liten BT-träff någon dag innan jul iaf? Hur ser det ut för dig?

Jepsson, Paulaa: Synd att ni inte kunde komma men hoppas vi ses snart.

Kram!

• Tilde-76

Hej tjejer!

Tack själva - supertrevligt att ni kom. Paula och Jeppson, trist att ni inte var med.

Lovekitten; Vi satt igår och var på väg att beställa inbjudningskorten och kuverten men frakten var fri om man beställde över §100 och vårat kom upp i ca §85 så är du intresserad av att beställa därifrån så säg till. Ni kanske inte helt bestämt er ännu??

Eller var det någon annan som var intresserad??

//T

• AALF

Appråpå inbjudningar så gick jag och min sambo på pappersjakt i lördags. Vi gick till Matton och Ljungrens och köpte på oss ett gäng. Enligt hans familj så är vi tvugna att skicka inbjudningarna till hans släkt i Frankrike och Tyskland redan nu. Så i lördags kväll satt vi och klippte och klistrade. Oj så fint det blev! Jag hade en idé i huvudet men hade ingen aning om hur fint det skulle bli Superfint verkligen, och stämpeln fungerade utmärkt som segill på kuvertet.

Svar på tråden NY Sökes: AALF, Jepsson, Paulaa, Tilde-76, MinPrins, Marisha +(old school girlfriends)