• lovekitten

NY Sökes: AALF, Jepsson, Paulaa, Tilde-76, MinPrins, Marisha +(old school girlfriends)

Girlsfriends! Såg att de stängt ner vår gamla tråd...så jag startar en ny till oss! Hoppas ni hittar hit snart och att allt är bra med er. Har haft sjukt mycket och strassigt på jobbet denna vecka, därav att jag inte hängt här så mycket. Dessutom har jag mått lite kass för min mormor gick bort i lördags. Så jag har varit lite ledsen. I övrigt är allt bra med mig och blivande mannen.

Aalf: Kul att du är back in business igen!
    Tilde-76: Hur har det gått med förhandligen på gamla jobbet?
    Paulaa: Hur gick det för dig intervjun?
    Jeppson: Så ni bestämde er för att skjuta på det iaf, verkar klokt om man inte vill göra för mycket avkall på vad/hur man vill ha det. det ska ju ändå kännas 100% rätt när väl stora dageb kommer. Borneo låter Suuupernice! Tråkigt för din syster och hennes kille med uppbrottet.
    MinPrins: Grattis till kontraktet med ulriksdal!! Tror det blir toppen för er
    Marisha: Hur är allt med dig och planeringen, vi hade super trevligt sist nästa gång är den 15/10 hoppas du kan vara med då?

Kram på er alla!!

• Svar på tråden NY Sökes: AALF, Jepsson, Paulaa, Tilde-76, MinPrins, Marisha +(old school girlfriends)
  • MinPrins

Hej tjejer!!

Hur många är vi som ska ses hos Tilde-76 på fredag?! Jag har fått låna en CD-skiva med bröllopsmusik, och så har M2B hittat en hemsida med en massa in- och utmarscher, så om Tilde-76 har dator kan vi kika på den där.

Lovekitten: länge sedan ,an hörde ngt från dig? Hur är det? Hur går det med planerna? Kommer du på fredag?

• Tilde-76

Hej tjejer!

MinPrins, Marisha, AALF har svarat att de kan. Sen kommer väl du Paula oxå om du inte fått förhinder?? Lovekitten, Midvinter och Jeppson - visst kommer ni!! :)

Ta med vin eller vad ni vill dricka så fixar jag lite snacks.

kram

• Paulaa

Tilde! jag hör av mig ikväll det har blivit lite kris på jobbet så ev måste jag jobba sent fredag och även in på lördag morgon o då måste jag nog avböja :(
    men som sagt jag hör av mej ikväll , vill gärna!
    kramar på er

• Marisha-69

Tilde:
    Midvinter kommer inte
    Hon har en hästträff att gå på

• Tilde-76

Hej hej!

Trist att du måste jobba Paula men som vanligt kommer det ju fler tillfällen.

Midvinter.. sviker du sommargänget Antar att du är inne i detaljplaneringen nu... är ju inte så många månader kvar. Hoppas allt är bra med dig!

• lovekitten

Hej alla!

Har varit lite anonym på sistone, mycket på jobbet i kombination med att min mormor gått bort. Jag och min hemflygna M2B var iaf på begravningen igår (riktigt jobbigt) men det var väldigt fint men sorgligt, hoppas på att jag skall kunna släppa det nu.

Jag kommer nog imorgon...vilken tid är det? Och hur hittat jag till dig Tilde-76??

Hör av dig,

kram

• Tilde-76

Lovekitten, förstår att det varit jobbigt, är aldrig roligt med begravningar.

Jag mailade till alla i tisdags men kanske inte kom fram till dig. Jag testar att maila dig igen. Vore superktrevligt om du vill komma.

• Tilde-76

Glömde säga att ni kan komma efter 18 för då är jag hemma.

//M

• Tilde-76

Lovekitten;
    Har mailat till din jobbmail. Den andra adressen jag har (hotmail) funkade inte.

• Paulaa

Tilde och ni andra flickor: jag kommer tyvärr inte kunna komma imorgon ,trist trist men det blir fler tillfällen hoppas jag
    hoppas ni alla får det jättekul imorgon och har en skön och avkopplande helg oxå
    kramisar

Svar på tråden NY Sökes: AALF, Jepsson, Paulaa, Tilde-76, MinPrins, Marisha +(old school girlfriends)