• lovekitten

NY Sökes: AALF, Jepsson, Paulaa, Tilde-76, MinPrins, Marisha +(old school girlfriends)

Girlsfriends! Såg att de stängt ner vår gamla tråd...så jag startar en ny till oss! Hoppas ni hittar hit snart och att allt är bra med er. Har haft sjukt mycket och strassigt på jobbet denna vecka, därav att jag inte hängt här så mycket. Dessutom har jag mått lite kass för min mormor gick bort i lördags. Så jag har varit lite ledsen. I övrigt är allt bra med mig och blivande mannen.

Aalf: Kul att du är back in business igen!
    Tilde-76: Hur har det gått med förhandligen på gamla jobbet?
    Paulaa: Hur gick det för dig intervjun?
    Jeppson: Så ni bestämde er för att skjuta på det iaf, verkar klokt om man inte vill göra för mycket avkall på vad/hur man vill ha det. det ska ju ändå kännas 100% rätt när väl stora dageb kommer. Borneo låter Suuupernice! Tråkigt för din syster och hennes kille med uppbrottet.
    MinPrins: Grattis till kontraktet med ulriksdal!! Tror det blir toppen för er
    Marisha: Hur är allt med dig och planeringen, vi hade super trevligt sist nästa gång är den 15/10 hoppas du kan vara med då?

Kram på er alla!!

• Svar på tråden NY Sökes: AALF, Jepsson, Paulaa, Tilde-76, MinPrins, Marisha +(old school girlfriends)
  • AALF

Tilde,
    Det låter toppen!!!! Verkligen kul!

• Paulaa

Äntligen freeedaag! :) ha en skön helg tjejer kramisar

• Paulaa

förresten AALF, hade ni bestämt er för catering ?
    vi ska träffa cateringen på bygdegården i slutet av oktober för att prata lite. vad tyckte du när ni träffades?

• AALF

Paulaa
    Lite till och från. Först tyckte vi att det var toppen om allt sköttes från samma ställe, med kunskap om lokalen osv. Vi tänkte ta dekorering, servis och städning också. Men vi började vela när det visade sig att vi inte fick provsmaka maten. Min sambo har varit kock i 10 år och för honom speciellt, är det viktigt att vi vet vad vi serverar. Så vi velar lite, men samtidigt skulle det ju vara så skönt om en person skötte allt. Tycker dock att städning och dekoration är lite väl mycket pengar, men då ingår förstås duk, servetter, ljusstakar osv.... inte vilka konstiga dukar som hälst, men standard....
    Berätta hur det går för er och vad ni tycker!

• Jeppson

AALF: Hehe. Det där med tillökning var mest menat som att det är bäst att passa på att göra de "stora" resorna nu, medan det fortfarande bara är vi två. :D

Igår var vi på Eddie Izzard: Vilken show!!!!! Han är BÄST!! Jag skrattade så jag grät! Och David Batra (som värmde innan) var faktiskt också hysteriskt rolig! Skönt att få skratta sig riktigt fördärvad emellanåt. :D

• Jeppson

Lovekitten: ÄLSKAR din bukett!!!! :D :D

• Paulaa

AAlf jag kan hålla med om att OM man vill smaka på menyn borde man ju få det..
    men det ska bli intressant att se och höra förslagen! vi tycker oxå det vore otroligt skönt att ha caterinng från samma ställe, då är det en sak mindre som måste samordnas och klaffa.

• MinPrins

Hej tjejer!!

Hoppas att allt är bra med er! Jag har tyvärr åkt på förkylningsomgång nr2, precis när jag blivit frisk efter första omgången :0(

Tilde-76:hur gick det med M2b angående BT-träff hos er nästa fredag?

Jag och M2b hade en super-helg! Vi gick runt i en massa pappersbutiker, köpte en del prover och ett par stämplar och sen satt vi och klurade på olika idéer. Vi ska be hans mamma som är konstnär att designa ett monogram åt oss med våra initialer som vi förhoppningsvis kan göra en stämpel av sedan.

Hinner inte skriva mer nu...

Kram, kram!

• AALF

MinPrins
    Kul att ni tittar på stämlar. Min sambo och jag har beställt hem en egen designad stämpel av hans släktvapen faktiskt. Lite kul att använda den och göra segill på baksidan av kuvären och kanske på placeringskorten. Kul idé eller hur

Tilde,
    Hur blir det den 15:e har du pratat med din sambo?

Svar på tråden NY Sökes: AALF, Jepsson, Paulaa, Tilde-76, MinPrins, Marisha +(old school girlfriends)