• lovekitten

NY Sökes: AALF, Jepsson, Paulaa, Tilde-76, MinPrins, Marisha +(old school girlfriends)

Girlsfriends! Såg att de stängt ner vår gamla tråd...så jag startar en ny till oss! Hoppas ni hittar hit snart och att allt är bra med er. Har haft sjukt mycket och strassigt på jobbet denna vecka, därav att jag inte hängt här så mycket. Dessutom har jag mått lite kass för min mormor gick bort i lördags. Så jag har varit lite ledsen. I övrigt är allt bra med mig och blivande mannen.

Aalf: Kul att du är back in business igen!
    Tilde-76: Hur har det gått med förhandligen på gamla jobbet?
    Paulaa: Hur gick det för dig intervjun?
    Jeppson: Så ni bestämde er för att skjuta på det iaf, verkar klokt om man inte vill göra för mycket avkall på vad/hur man vill ha det. det ska ju ändå kännas 100% rätt när väl stora dageb kommer. Borneo låter Suuupernice! Tråkigt för din syster och hennes kille med uppbrottet.
    MinPrins: Grattis till kontraktet med ulriksdal!! Tror det blir toppen för er
    Marisha: Hur är allt med dig och planeringen, vi hade super trevligt sist nästa gång är den 15/10 hoppas du kan vara med då?

Kram på er alla!!

• Svar på tråden NY Sökes: AALF, Jepsson, Paulaa, Tilde-76, MinPrins, Marisha +(old school girlfriends)
  • Paulaa

Marisha- URRRKK VILKEN JÄKLA OTUR!! :(
    vilket datum är det ni gifter er nu igen ?
    hoppas det går bra att återskapa all planering du förlorat

• AALF

Marisha-69
    Äh fy f-n vilken otur. Vi fick virus en gång, men vi han kopiera över våra filer på CD-skivor innan den "dog". Jag känner med dig, man sparar det mesta viktiga i sitt liv på den lilla aparaten nu för tiden! Usch!

• Marisha-69

Hej tjejer och tack för ert medlidande

Paulaa:
    Vi gifter oss 13/8 och tur är väl det så jag får lite tid på mig att jobba med detta en gång till.

AALF:
    Ja det är ju inte troligt att jag gör om samma misstag igen, kommer nog att köpa en extern hårddisk att ha som backup i framtiden.

• lovekitten

Marisha! Känner verklige nmed dig vilken frustration det måste va.... jobbigt! Tur bara att det är ganska lång tid kvar för annars hade det kunnat vara mycket värre...

kram!

• Tilde-76

Marisha: Några klänningar ännu??? Det är väl ljuspunkten nu i november-tristessen och data-kraschen.... Hoppas de kommer snart och att du blir nöjd.

kram

• Marisha-69

Tilde:
    Not yet, Som jag väntar
    Jag hoppas verkligen att dom inte fastnar i tullen.
    Synd bara att jag förmodligen skulle välja andra kläningar om jag fick välja idag
    Har du beställt ditt papper till korten?
    Kan du inte beställa festprograms papper samtidigt för att få ihop till den fria frakten?

Ikväll ska jag plocka ihop min dator med ny hårddisk och nya program och mindre skräp
    Ska bli skönt att slippa den här lilla, den är så långsam att jag blir fnoskig.

Lovekitten och Min prins:
    Hur har det gått på fotograf fronten?

Kram på er alla, ser fram emot att träffa er någongång snart igen!

• AALF

Hallå där!
    Marisha-69, vilken spänning! Hoppas du blir nöjd.

Igår fick jag min brudkrona på posten! Jag gjorde en toppen deal med en "privat försäljerska" som snappade på min köpes annons på Köp & Sälj. Jag gjorde ett klipp som vanligt (tänker på klänningen) Kronan var verkligen fantastisk.... inte alls som jag hade inbillat mig att min krona skulle se ut, men oj så fin den var!!!! Slöjan föll mig inte riktigt i smaken... så jag får se om jag struntar i slöja helt eller köper en ny. Jag ska fota den så småningom så ni får se.

Hoppas det går bra för er andra! Kanske skulle boka in en träff igen?

• Marisha-69

Jag är för en ny träff

• MinPrins

Jaaaaa, jag vill också boka in en ny träff!

Riktigt trevlig helg på er!!!

Kram!

• AALF

Toppen, det verkar vara fler som är upplagda för en ny träff. Är det några som har något förslag på ett datum???

Svar på tråden NY Sökes: AALF, Jepsson, Paulaa, Tilde-76, MinPrins, Marisha +(old school girlfriends)