• lovekitten

NY Sökes: AALF, Jepsson, Paulaa, Tilde-76, MinPrins, Marisha +(old school girlfriends)

Girlsfriends! Såg att de stängt ner vår gamla tråd...så jag startar en ny till oss! Hoppas ni hittar hit snart och att allt är bra med er. Har haft sjukt mycket och strassigt på jobbet denna vecka, därav att jag inte hängt här så mycket. Dessutom har jag mått lite kass för min mormor gick bort i lördags. Så jag har varit lite ledsen. I övrigt är allt bra med mig och blivande mannen.

Aalf: Kul att du är back in business igen!
    Tilde-76: Hur har det gått med förhandligen på gamla jobbet?
    Paulaa: Hur gick det för dig intervjun?
    Jeppson: Så ni bestämde er för att skjuta på det iaf, verkar klokt om man inte vill göra för mycket avkall på vad/hur man vill ha det. det ska ju ändå kännas 100% rätt när väl stora dageb kommer. Borneo låter Suuupernice! Tråkigt för din syster och hennes kille med uppbrottet.
    MinPrins: Grattis till kontraktet med ulriksdal!! Tror det blir toppen för er
    Marisha: Hur är allt med dig och planeringen, vi hade super trevligt sist nästa gång är den 15/10 hoppas du kan vara med då?

Kram på er alla!!

• Svar på tråden NY Sökes: AALF, Jepsson, Paulaa, Tilde-76, MinPrins, Marisha +(old school girlfriends)
  • lovekitten

Hej Tjejer,

jag fick ditt email Tilde-76, så jag och MnPrins gör sälskap till di.

Ses sen då!

KRAM

• AALF

Hej,
    Lovekitten och MinPrins tar ni tvärbanab? Isåfall vilken tid, så hoppar jag på den med.

• MinPrins

AALF, eftersom vi jobbar i stan så tar Lovekitten och jag buss 71 från Norrmalmstorg. Vi planerar att ta den som går 17:54, om du vill åka buss med oss. Annars ses vi hos Tilde-76.

Kram på er!

• AALF

MinPrins
    Då ses vi där istället. Vi ses ikväll!

Tilde,
    Ska jag ta med mig något?

• AALF

MinPrins,
    Jag tar bussen istället. Jag hoppar på vid Slussen 17:53
    Vi ses!

• Tilde-76

Va kul att ni kommer!!! Ta med om ni vill dricka vin eller så. Bjuder på snacks men vill ni käka middag så kan vi gå och köpa takeaway (finns grekiskt, wook, sushi, pizza mm)

Vi ses snart!

• MinPrins

AALF, om du ska hoppa på samma buss som oss får du ta en senare (än17:53), eftersom bussen går från Norrmalmstorg först 17:54 och ankommer ju Slussen efter det...

Tilde-76, jadå jag har med vin
    Takeaway låter bra, nappar nog på den idén om jag inte hittar ngt ätbart här på kontoret innan jag går.

Ska bli så kul att träffa er ikväll!!

• AALF

Åh Takeaway låter toppen!
    Då åker jag hem emellan och tar med mig min "Bag in box" och kommer så fort jag kan.... strax efter 18:00.

• MinPrins

AALF, träffar vi dig på bussen eller hos Tilde-76? Hoppas på bussen

Vin=Gott!!

• AALF

MinPrinsn,
    Med tanke på att jag passar på att åka hem och hämta vinet, så tar jag tvärbanan till Tilde (bor längre bort på tvärbanan bara). Men jag kommer istortsätt samtidigt som er ändå!

Svar på tråden NY Sökes: AALF, Jepsson, Paulaa, Tilde-76, MinPrins, Marisha +(old school girlfriends)