• wienerwaltz

Jag älskar dig för att...

Jag har efter tips här inne, börjat på en bok med olika anladningar till att jag älskar min man.
    Vi har redan gift oss, så någon morgongåva är det inte.
    Men jag skulle vilja ge honom det här i alla fall.
    Men efter 36 punkter tar min fantasi slut.
    Hjälp!
    Det finns säkert 100 anledningar till, men jag har kört fast.

• Svar på tråden Jag älskar dig för att...
  • Tintin

agnelia:
    Tack för tipset! Ska bege mig dit när det är lättare att ta sig fram i snövädret. Vad använde du för penna i din bok? Svart eller? Svart på grått låter ju snyggt...

• agnelia

Jag skulle använda en underbar bronsfärgad, men kom på att den inte skulle räcka hela boken och när jag skulle köpa en till så hade de utgått!
    Så nu blir det nog guld tror jag? Men har inte hittat nån sådan penna med bra flyt!
    Svart kan nog också bli fint.

Boken är lite randig på framsidan, ömsom matta ömsom blanka svarta ränder.
    Jag hade tänkt klä in boken i nåt annat sen, kanske snyggt papper, tyg, sätta in en bild av oss eller nåt? Får se vad det blir!

• agnelia

-kopierar från mitt tidigare inlägg i tråden-

En kvadratisk bok, 14,5 x 14,5 cm.
    Själva pärmen är svart, ränder i matt och blankt svart. Den har grå olinjerade sidor.
    Räknade på ett ungefär, c:a 150-160 sidor.
    Det fanns även en beige och en blå bok, båda med ljusblåa sidor.
    Kostar 65 kr på Åhléns.

• cissilisa

Hej!
    Nu har jag en liten fråga här: Kan man lägga in "jag hoppas att du älskar mig trots....." i denna bok?
    Egentligen vet jag ju att han gör det, men för att kanske själv påpeka sina brister, vara lite... ödmjuk liksom?
    Vet t ex att jag tar honom för given ibland, vilket jag inte alls är stolt över.

Låter det tokigt?

• Anna gbg

Det kan du väl göra. Det tror jag att jag har gjort på något ställe (typ "för att du inte blir galen på mig när jag vill göra saker på mitt sätt")
    Att han älskar dig trots Dina dåliga egenskaper är väl en av Hans goda egenskaper?
    Hade varit roligt att höra fler exempel på varför ni älska er män..

• 2005maj

nu har jag hittat min bok. det är egentligen ett fotoalbum .
    svart med ett hjärta i silver. såg att jag måste bara ha just den . sen köpte jag en silver penna som gör konturer i lila.

läckert
    monica vi firar förresten 7 år idag

• Brud aug 2005

2005maj, vart hittade du denna bok??? Det låter jätte snyggt!

• 2005maj

på ordning och reda på åhlens i stockholm

• zera

2005maj

köpte en likadan bok, blir jättefint när man skriver med silverpenna...min är klar nu

• madelyn

Hallå tjejer, jag har oxå börjat på en sån här fin bok till min M2B. Har lite anledningstorka just nu bara.. hjälp mig! Säg varför ni älskar era män!

Svar på tråden Jag älskar dig för att...