• wienerwaltz

Jag älskar dig för att...

Jag har efter tips här inne, börjat på en bok med olika anladningar till att jag älskar min man.
    Vi har redan gift oss, så någon morgongåva är det inte.
    Men jag skulle vilja ge honom det här i alla fall.
    Men efter 36 punkter tar min fantasi slut.
    Hjälp!
    Det finns säkert 100 anledningar till, men jag har kört fast.

• Svar på tråden Jag älskar dig för att...
  • Tant Pernilla

Tintin: Nej, så länge klan du ju inte vänta! Juldagsmorgon passar väl jättebra?!

Och med hjälp från folk på BT kan du säkert få idéer till en romantisk bröllopsdagspresent för nästa år.

(Tur att ni båda glömde bort den så att inte bara en fick "skämmas"! )

• anneri

Tips?!
    Min bok är klar nu,så jag väntar bara på att få ge den till min älskling. Nästa lördag är det ett halvår sedan vi blev tillsammans och jag hade tänkt att ge den till honom då.Vi skulle ha en mysig dag för oss själva och sen gå ut och äta på kvällen.Av olika anledningar så blir det inte så nu.Lite trist,men vi har bestämt att vi ska fira lite kvällen innan.Så jag får ge honom boken då istället.Vi tänkte bara vara hemma,så jag undrar om det är nån som har tips på nåt "mys" man kan hitta på..? Vill ju inte bara slänga åt honom boken..hehe..
    :)

• 2005maj

anneri: :) kan du inte be kyparen komma in med den under middagen och säga att det kommit bud till honom:)

monica

• anneri

2005maj: Det va en jättebra idé.Men dessvärre så blir det nog bara middag hemma... Annars hade jag absolut kört med ditt tips! :)

• Tant Pernilla

anneri: Men kan du inte leja en kompis som agerar bud och dyker upp med den under kvällen ändå? Så blir det nästan som med kyparidén.

• anneri

Tant Pernilla: Jo,det skulle jag ju kunna..Skulle ju vara lite kul.. :) Han skulle bli så förvånad.
    Hur har ni andra gjort när ni har gett boken??

• Tant Pernilla

anneri: "Budet" skulle ju kunna ha med sig ett stort fång med rosor också...

Jag gav min man boken på vår bröllopsmiddag, inför alla gästerna. Han blev lite paff (tror jag!).

• cilia

Oj ,vilken bra tråd! Jag tänker knycka idén rakt av, sitter med ett fån leende över hur underbart det är att två människor kan älska varandra så...

• mrsbasse

Jag älskar dig trots att dina fötter kan lukta...bläää! ;)
    Jag älskar dina händer. Dom e så stora o goa
    Jag älskar dig för att du alltid låter glad o pussar mig när du kommer hem

..Kommer mer. Det här är ju såå roligt! Han vet ju ingenting!

• Anna gbg

Jag är uppe i 33 därför att och 8 trots allt

några ex
    därför att:
    du är varm och gosig när jag fryser
    du säger att jag är vacker
    för att du grät när du friade
    därför att det är du och jag mot världen
    ligger sked med mig

trots att:
    du kan occupera telefonen en hel kväll
    du är värdelös på att leta efter saker (hittar aldrig någnting om det intehoppar fram och anfaller honom!)
    är räddare för spindlar än jag

Detta är så kul!
    Skriv fler ex på varför ni älskar er m2b!

Svar på tråden Jag älskar dig för att...