KKB, Midvinter, Li,Poppis å ni andra
Antar att det är så att "våran" tråd försvunnit..så jag startar en ny här å nu
Hur går det för er?
Tack för i fredags Li å KKB, supertrevligt!
Antar att det är så att "våran" tråd försvunnit..så jag startar en ny här å nu
Hur går det för er?
Tack för i fredags Li å KKB, supertrevligt!
Jag är ledsen tjejer, jag kommer inte kunna vara med imorgon, det har kört ihop sig totalt. Sååå tråkigt för jag vill verkligen.:-/ Nästa gång TÄNKER Jag bara vara med, oavsett vad!!!
Nej men åååh va trist Jisan! Inte alls, inte ens senare? Vi får gråta några tårar åt dig i så fall ;)
Titta, här är en till (tack KKB för tipset!! :)
Jag gifter mig i februari (ser det ut som i alla fall, om vi hinner få ordning på allt tills dess...). Inte såå mycket tid kvar, men jag har i alla fall lyckats fixa klänning, nästan festlokal och snart också kyrka.
Känns som om jag håller på att fullkomligt dränka mina väninnor i bröllopssnack, så jag undrar om jag får hänga på er tråd? Och kanske det kan bli en bröllopspratarfika eller så?
MalinF
Välkommen MalinF! Vi vet preciiiis vad du menar :D
Vi ligger i lite olika faser här på våra planeringar, men kan väldigt mycket vid det här läget om du behöver råd och tips ;) Gifter Ni Er i Stockholm? Har Ni gått runt i pappersdjungeln än? Vad blir det för kyrka och lokal?
Hej hej!
Jo, vi gifter oss i Stockholm, det lutar åt Danderydsgården och Danderyds kyrka (om jag bara får tag på damen som har hand om bokningarna där). Väntar just nu på menyförslag och offert från Danderydsgården. När vi lyckats få ner det är det dags att ta itu med inbjudningarna...och då blir det pappersdjungeln. Funderar på att teckna av en s k kärleksknop och ha istället för monogram på inbjudan och festprogram, vad tror ni om det?
Fotograf och frisör är också sånt jag behöver ta itu med snart, nån som har tips? Gärna en frisör som kan komma hem till en (blir nog mindre stressigt..)
Nej men... VI skall ha fest på Danderydsgården! :)
Vad är en kärleksknop?
Vart bor du? Min frisörska bor på Söder och kommer hem till mig (också Söder). Det är inte alla som gör det med glädje...
Det verkar som om ni alla gifter er väldigt snart.
För mig är det ett bra tag kvar....Inte förrän sommaren 06 gifter jag mig.
Men man har ju ändå börjat lite smått att planera, tänka igenom hur man vill ha det osv.
Hej, nu har jag hittat till denna tråd via en annan....Vekar som ni skulle ha en träff sanrt, var när och så vidare!
Jag har hängt här sedan i februari, bröllop för oss blir det i maj nästa år.
KKB: jag har mailat mitt tel nr. till dig, men jag har inte ditt. Kan inte di skicka ett sms eller ringa mig så jag har ditt nr. Jag kan inte kolla mail imorgon så sms är bäst!
Hej alla nya på denna tråd: Roligt att ni hittat hit!
Jisan: Tråkigt att du inte kan följa med ikväll, vi får gråta utan dig. *ler*
Li: Får provsvaren på torsdag. Väntar....