• Jisan

KKB, Midvinter, Li,Poppis å ni andra

Antar att det är så att "våran" tråd försvunnit..så jag startar en ny här å nu

Hur går det för er?

Tack för i fredags Li å KKB, supertrevligt!

• Svar på tråden KKB, Midvinter, Li,Poppis å ni andra
  • KKB

Jo, grejen är bara att det finns för mycket att kolla och välja på! Tror jag satsar på one-stop-for-all Svanströms denna gång.

• Jisan

Oj va spännade Midvinter, vilket ställe ska du til? *nyfiken*

• Midvintertös

KKb: *skrattar* Ja det finns massor att välja på *ler*

Jisan: Ska till dem som köpte kundstocken av min gamla arbetsgivare. Dom jag bara ringde. Hon vill träffa mig fast de inte har någont tjänst ledig just nu, iaf inte för tre veckor sedan när jag ringde dem. Men de har planer på att utöka samt att de har några anställda som vill gå ner i tid.

• KKB

Ja, och nu är det egentligen bara lite finare vit A4 papper som vi är ute efter *s*

Hmmm, dags att börja fundera på naglarna...

• Midvintertös

KKB: Jisan hade någon som fixade naglarna billigt.

• Jisan

Just det, min kompis Henrietta..hon har 200 för naglar.

• KKB

Jo, men var det inte någon behandling du gör varje vecka, Jisan? Jag tänkte bara ta vanlig manikyr dagen innan typ. Fick presentkort från min blivande strax innan vi förlovade oss :D

• shalimar

Jisan - vad är det som Henrietta gör för 200 kr? Jag vill förlänga mina naglar, men det är ju så snablans dyrt... Hur får man tag i henne?

/shalimar

(KKB, by the way, hur är det med dig? Nervig? Hur går det med allt?)

• L i

Jisan: Skulle inte din kompis bli dyrare nu i höst när hon "sätter igång på riktigt". Har för mig att hon sa det till mig.

• Jisan

Hon kommer dra igtång sitt egna runt den 1:a oktober, då blir det mer "vanliga" salongpriser...Maila mig på jisisen@yahoo.com så kan jag förmedla nummer å så

Svar på tråden KKB, Midvinter, Li,Poppis å ni andra