KKB, Midvinter, Li,Poppis å ni andra
Antar att det är så att "våran" tråd försvunnit..så jag startar en ny här å nu
Hur går det för er?
Tack för i fredags Li å KKB, supertrevligt!
Antar att det är så att "våran" tråd försvunnit..så jag startar en ny här å nu
Hur går det för er?
Tack för i fredags Li å KKB, supertrevligt!
Hej skratt-maja!
Det är bara att föreslå en fika någon kväll, blivande brudar är alltid sugna på att fika, handla smink, titta på papper, osv :)
Ikväll blir det slingor + provuppsättning! Skall prova maskaran också och bekräfta att den verkligen är vattentätt ;)
Hej brudar!
Välkomna alla nya Mottot är ju the more the merrier!
När ska vi ses nästa gång? Vill verkligen ladda redan nu inför det
Det var en bra fråga?
Jag träffar ju li (hoppas jag) på KKB vigsel. Som är nästa helg.
Och då var det ju skumpa provning, men den tror jag ju vi har skippat.
Li När var nästa tid för skumpa provning, det skulle vara jätte kul att gå på den. Eller en tripp till chokladfabriken igen
Jag ska på en till intervju idag!!!! Ringde för någon timme sedan. *ler* Håll alla era tummar.
Vill gärna också följa med på en fika nån dag. Låter ju jättemysigt
Jag kan fika i Oktober när jag kommer hem från smekmånaden ;)
Hej! Har haft influensa och varit sjuk hela helgen :( men mår mkt bättre nu! Därför har jag inte besökt tråden på länge och som vanligt har det hänt mkt!
Rydén! Kul med en till som inte gifter sig förrän sommaren 06, vilket datum har ni bestämt?
Japp följer gärna på en fika eller dylikt när ni ordnar.... när har ni planerat??
KKB: När är du hemma igen?
Antonia: Skönt att höra att du är frisk, har du haft för dig något annat roligt?
Midvinter - Jag är hemma någon gång runt 17:30. Vill du ses hos mig eller på matstället? Eller i videoaffären ;) Hur dags kommer du loss?
(dumma mail som krånglar...)
Jag åker nu för jag ska på intervju. Jag ringer dig när jag är klar så bästmmer vi då!
Det förklara saken, mailade dig i fm.
Ting!
lycka till med intervjun!!!
*håller tummarna*