KKB, Midvinter, Li,Poppis å ni andra
Antar att det är så att "våran" tråd försvunnit..så jag startar en ny här å nu
Hur går det för er?
Tack för i fredags Li å KKB, supertrevligt!
Antar att det är så att "våran" tråd försvunnit..så jag startar en ny här å nu
Hur går det för er?
Tack för i fredags Li å KKB, supertrevligt!
Midvinter - Ja, jag håller med Jisan! Förstår att det är lite överbelastning med känslor nu, men när Ni får berätta "nyheterna" så blir det en stor lättnad!
Själv så har jag tre veckor och en dag kvar! Vart gick tiden? Det kommer nog bli en del sista minuten grejer att göra...
KKB, va härligt att ha det så nära inpå Är avis faktiskt!
Jo, hoppas bara att det inte är "the calm before the storm" :)
Ja ni har nog rätt tjejer.
Nu är inbjudningarna postade, skumpan är inköpt, bara party tältet som ska resas. *ler*
KKB: Det kommer säkert ingen storm. Njut!
Va roligt att Ni har postat inbjudningskorten och vet att de kommer fram på måndag! Då kan Ni bara gå och le medan Ni har hemligheten kvar :)
Usch nu är det jag som är deppig..var på sjukhuset å det är antagligen så att jag har diabetes typ 1 å inte 2 som jag trodde. Min egen insulinproduktion kommer sakta men säkert att försvinna. Jag som levde på "hoppet" att jag bara var en typ 2..Usch. Men mitt i allt det tråki8ga had ejag super -duper bra Hba1C (dvs långtidsvärdet) ligger man under 6.5% har man bra koll. jag hade 4,6%
Jisan - Usch va tråkigt med sådana nyheter! Men också så skönt att du bor nu när läkarna kan så mycket och håller på att lära sig ännu mer! Samt så har du världens bästa man (bäst för dig ;)) som kan ta hand om dig!
Mår du som vanligt eller misstänkte du att något var på tok?
*kram*
Nej jag visste ingenting, men ja jag vet inte det kommer snart kännas bättre hoppas jag iaf!
Himmel vad ni hinner snacka! Jag hänger ju inte med alls... men så är det väl när man inte har internet på jobbet och en slö modemuppkoppling hemma.
Jag har inte köpt klänningen ännu, men det är DEN jag vill ha! Den är från Kik
www.kikstockholm.com/brud4.htm
fast jag har fastnat för den i beige... underbart vacker och passar mig som inte vill ha en klassisk klänning.
Dessutom har vi varit och tittat på en lokal idag och vi har prel. bokat den. Nu känns det verkligen som det börjar hända saker, det börjar kännas "på riktigt"!
Vad tråkigt att höra om din diabetes Jisan, hoppas att du mår bra ändå. Kram!
Grattis till utskicket Midvinter, vad spännande att vänta på svar...
Yes! Nu är det över. *ler* Jätte skönt. Alla tyckte att det skulle bli roligt att få gå på bröllop. Jag fick bra kritik på brevet med inbjudan, det tyckte jag var skönt oxå.
Jisan: Jag har hört att det blir mer och mer vanligt att man får 1, min pappa fick ju det i vintras, de trodde oxå att det var 2:a först. Kram på dig, du är stark så du fixar det!