• Jisan

KKB, Midvinter, Li,Poppis å ni andra

Antar att det är så att "våran" tråd försvunnit..så jag startar en ny här å nu

Hur går det för er?

Tack för i fredags Li å KKB, supertrevligt!

• Svar på tråden KKB, Midvinter, Li,Poppis å ni andra
  • Jisan

Ha det så roligt ikväll, å tänk på mig som dränks i jobb å saker att fixa hemma..*Buhuuu* Gråt för mig med, å ät sushi för mig med...

• Rydén

Antonia

Vi har inte bestämt exakt datum ännu...
    När gifter ni er?

• Marisha-69

Midvinter:
    Jag höll tummarna jättehårt, märktes det?

• Midvintertös

Tack för igår!

Jätt gott med shusi och kakor. Hur blev håret?
    Ledsen att jag inte orkade stanna så länge hade gärna sett hur det vart. Jätte fina vigsel prog. kommer att snå ideén. *ler*

Jag har under natten bestämt att det inte alls var fel av mig att inte berättade om resan. Vem skulle ha gjort det? Jag kommer att ta det vi senar samtal om det blir några.

• Jisan

Midvinter, hur gick intervjun? Å hur var det igår?

• KKB

Tack för igår tjejer! Hoppas du hann med dina bussar, poppis!

Midvinter - va bra! Då kan du slippa grubbla på det *s* Det kan mycket väl stämma att det är sådant man tar upp på andra intervjun isf första, när man är på gång och håller på att förhandla om anställningsvilkoren.

Slingora blev snygga men tog lite tid, så det var helt OK att Ni inte orkade stanna *s*

Jag är glad att Ni gillade våra vigselprogram, och självklart får Ni använda Er av samma koncept! Midvinter - Jag tror de hade 25 pack med silver papper på Kreatima också, go wild

• Antonia

Midvinter- nja jag skulle vara med i en reklaminspelning i torsdags och trotsade flunsan och gick dit. Rätt kul faktiskt.

Ja jag måste ha missat, vad har du varit på för jobbintervju? Hur känns det? Berätta?!!

Rydén- Vi har bestämt den 3 juni (pingstafton). Fast jag önskar att det inte var så långt dit!

KKB- jag blev oxå nyfiken på vigselprogrammen.

• Midvintertös

Antonia: Jaha vad spännande, vad är reklam? *nyfiken*

Det var en tjänst på en redovisningsbyrå.

KKB. Kul att slingorna vart bra.
    Du jag och Li undrar vad vi ska ha på oss när vi bara "tittar in" på er vigsel?

• KKB

"Kavaj" (lagom fint, vad vill Ni ha?)

Fick förklara för en kompis i USA nyss att kvinnor inte har helsvart här!

Antonia - Jag kan ta med ett ex och visa på nästa fika :) Igår tittade Midvinter, poppis och jag på en hel massa ex jag har sparat från olika vigslar, kul med lite inspiration!

• Antonia

Midvinter: Det är en reklamfilm för scan som utspelar sig på ett kontor, Johan Rheborg är regissör. Jag är en statist som är anställd på kontoret. Ska bli spännande att se när den kommer på tv. :)

Lät det som ett intressant jobb? Kändes det som intervjun gick bra?

KKB: När gifter du dig och vart? Om du vill berätta? Kanske står om man läser tillbaka men tyckte det var smidigare att fråga.

Jag önskar att jag hade sparat fler program från bröllop för nu när det är min tur har jag inte sparat alls många :( hade behövts få lite inspiration.

Vore jättekul om du tog med lite sånt till nästa fika! :)

Svar på tråden KKB, Midvinter, Li,Poppis å ni andra