KKB, Midvinter, Li,Poppis å ni andra
Antar att det är så att "våran" tråd försvunnit..så jag startar en ny här å nu
Hur går det för er?
Tack för i fredags Li å KKB, supertrevligt!
Antar att det är så att "våran" tråd försvunnit..så jag startar en ny här å nu
Hur går det för er?
Tack för i fredags Li å KKB, supertrevligt!
Midvintertös
Nja, jag och min sambo har åkt förbi där med bilen. Vi var alltså inte inne i byggnaden.
Ska ta och ringa dom och ställa lite frågor tror jag.
Rydén: Är du från Grödinge eller?
För er som missat tråden "BT-träff Stockholm". Vi är några som tänker ses enligt nedan:
Tisdag den 21 september,
17.30 vid hörnet vid Burger King på Medborgarplatsen.
Ta gärna med kul inspiration: inbjudningar, foton mm
Vi ses!!
Midvintertös
Nej, jag är uppvuxen i alby (botkyrka).
Men eftersom att vi vill ha en lokal där ca 80 pers får plats och där vi får fixa egen mat och dricka så ligger grödinge bygdegård bra till.
Rydén: Världen är liten! Det är jag med! Gifter mig i Botkyrka Kyrka, bor nu mera i Rosenhill, ett stenkast från Grödinge Bygdegård.
Hur gamal är du?
Nämen, ja världen är allt bra liten.
Jag är 23, fyller 24 nästa vecka.
Halloj tjejer!
Grattis till jobbet Midvinter! Vad roligt! När börjar du jobba där?
Jag skulle jättegärna följa med på fika på chokladfabriken, men min syster kommer och hälsar på mig så vi ska gå och kolla på klänningar! Men jag vill gärna se dina bilder Jisan!
Rydén: Hm det kan finnas en lite chans att jag vet vem du är eller vise versa. Är 26år, två år äldre. Jag bodde på nämndemannav. radhusen på höjden.
Poppis: Tack! Börjar den 18:e okt. Synd att du inte kan följa med.
Midvintertös
Själv bodde jag i radhusen vid fotbollsplan.
Mycket möjligt att vi känner till varann.
Vad roligt
Rydén: Som sagt världen är bra liten. *ler* Vi lär väl märka det iaf vi träffas på någon BT-träff någon gång. *ler*
Tack för i fredags, jätte trevligt. Det tyckte min blivande också. -Va trevliga dom va! sa han. *flin* Som om jag skulle vilja vara med några ja inte gillade. *ler*
KKB: Mindre en 1v kvar.