• Jisan

KKB, Midvinter, Li,Poppis å ni andra

Antar att det är så att "våran" tråd försvunnit..så jag startar en ny här å nu

Hur går det för er?

Tack för i fredags Li å KKB, supertrevligt!

• Svar på tråden KKB, Midvinter, Li,Poppis å ni andra
  • Midvintertös

*ler* Ja det vart rätt många. Men ack så roligt.

• L i

Hej alla!

Den 11:e är en måndag, eller hur? Då kan jag tyvärr inte. En annan gång hoppas jag!

Midvinter: Jag har ingen bild på buketten men jag tror att det kommer att bli bra. Liljor och kallor + grönt i en liten "strutformad" bukett (floristen gjorde en teckning så ni kan få se sen). Så, jag fick med tygmönstret trots allt!

Träffade C igår, nu är det i princip klart! Bara dragkedjor och sådant fattas och jag kan hämta klänningen från nästa vecka någongång.

Har KKB fortfarande mail/internetproblem, eller är hon bara bröllopsuppslukad? Har du pratat med henne om lördag?

Imorgon ska jag hämta ringarna, håll tummarna för att det blev som jag tänkt *lite nervös...*!

• Midvintertös

Hej Li!

Hon är ledig denna vecka. Jag ska ringa henne för jag har styrt om mina planer lite på lördag. Vill/vågar inte gå själv, känner henne inte så bra för att våga det(sorry kkb, missförstå mig rätt). Hade jätte gärna velat gå men är för feg.

Ja vad roligt med klänningen och det känns fortfarande bra hoppas jag?! Vi ska börja den 2:a okt med min. *ler* Äntligen.

Liljor och kallor blir nog bra till det tyget. Vad är det för färger?

• L i

Nu har jag hämtat ringarna...

• poppis

Grattis, vad roligt! Sitter den på fingret eller i asken?

• Midvintertös

Li: gu va kul!!!!

Hur långt är det kvar nu?

• Antonia

L i har du nån bild på ringarna som man kan få se *nyfis*!

• L i

Ingen bild ännu, det får bli efter bröllopet . Det är väl typ 5 veckor kvar nu?

Midvinter: Jag hörde av C att du är otålig...

• Midvintertös

Li: jasså! Hmm har inte pratat med henne på ett bra tag nu. Men det kan ju vara så att P har sagt något till henne.

5v. aha.

• L i

Poppis: Det är meningen att dom ska ligga i asken...

Svar på tråden KKB, Midvinter, Li,Poppis å ni andra