KKB, Midvinter, Li,Poppis å ni andra
Antar att det är så att "våran" tråd försvunnit..så jag startar en ny här å nu
Hur går det för er?
Tack för i fredags Li å KKB, supertrevligt!
Antar att det är så att "våran" tråd försvunnit..så jag startar en ny här å nu
Hur går det för er?
Tack för i fredags Li å KKB, supertrevligt!
Fikaförslag: 21:e september (tisdag) runt 17.30 nånstans på Söder kring Medborgarplatsen? Nån som vill hänga på?
:)
Själv har jag inte ett enda program från något bröllop.
Vill ni veta en hemlis? Jag har aldrig varit på ett bröllop
Vore jättekul om man kunde få snoka i era program som ni samlat på er
Ni kan också kolla på Saker och Ting (sakerochting.com ?) för att kolla olika exempel på vigsel- och festprogram! Kanske känns bättre att "låna" idéer från folk man inte känner ;)
KKB
Tack för tipset. Ska genast springa in på den sidan och snoka lite.
Man vill ju försöka va så orginell som möjligt men det känns nästan som om vad man än gör så är det nån som redan gjort det. Men man kan ju alltid få lite tips och sedan hitta på egna varianter av det tipset.
Precis, man kan se det som inspiration. Alla är inte så kreativa att de kan hitta på snygga lösningar själva, då är det superbra att kunna kolla hur andra har gjort tidigare!
Halloj alla!
Vad ni hinner prata mycket, jobbar ni aldrig..
Tack för igår KKB och MIdvinter, det var trevligt! Vad kul att håret blev bra och jag hann med bussarna fast det var väldigt nära att jag missade bussen hem!
Midvinter: jag tycker att det går bra att säga till om bröllopet på en andra intervju!
KKB/Poppis: Jag fick jobbet! Så nu måste jag berätta om resan.
MalinF och ni andra: Jag ska träffa Li efter jobbet på fredag, vi ska till chokladfabriken, följ med om ni vill. Nästa vecka ska jag nog ta det lite lungt med träffar. *ler*
Åhhh...nu blev jag sugen på en snabbfika på chokladfabriken imorgon Vilken tid ska ni ses?
Jisan: Runt fem halv sex.
Rydén: Har du forskat vidare på Grödinge Bygdegård?