KKB, Midvinter, Li,Poppis å ni andra
Antar att det är så att "våran" tråd försvunnit..så jag startar en ny här å nu
Hur går det för er?
Tack för i fredags Li å KKB, supertrevligt!
Antar att det är så att "våran" tråd försvunnit..så jag startar en ny här å nu
Hur går det för er?
Tack för i fredags Li å KKB, supertrevligt!
Midvintertös- Det hade varit superkul att följa med till chokladfabriken i morgon, tyvärr är jag inbokad på ett makeupjobb i helgen och måste resa till LKPG... hoppas det blir fler tillfällen.
Men på tisdag kan jag :)
ahhh...låter ju toppen Jag kan komma förbi en sväng, ta en latte (å visa dig bilderna Midvinter som jag lovade dig)...måste vara hemma till halvsju-sju..
Jisan: Låter kanon. *ler*
Antonia: Är du make up artist? Måste vara ett roligt men jobbigt yrke?
Midvintertös- ja, jag är utbildad makeupartist men jobbar bara med det vid sidan om. Ser det som en rolig hobby jag tjänar pengar på. Fast att jag ändå har ett "vanligt" roligt, tryggt jobb oxå.
Nu i höst är det mkt ohc likaså på våren men sommaren och vintern är det inte så mkt mer än lite bröllop och sånt.
Det var jobbigt att jobba heltid med det men väldigt roligt att själv styra och välja jobb man tar och inte, att inte vara beroende av det.
Vad jobbar/gör alla ni här inne?
Åhhh Antonia, va roligt då är det dig man kan fråga om tips å så
Jag jobbar som receptionist på ett företag i stan..
GRATTIS Midvinter!!!!!!!!!
Har försökt maila dig men vem vet om det fungerar...
Superbra att du fick jobbet! Hmmm, men det andra jobbet då, väntar du på svar från dem också eller?
Midvinter, förlåt glömde förstås att säga Grattis till jobbet! Verkligen kul!
Jisan, jag hjälper mer än gärna till om ni undrar över något! Mitt ordinarie jobb är faktiskt receptionist/administratör,:) vad för slags företag, alltså inom vilken branch arbetar du?
KKB: Jag fick ett test av dig igår, sedan hände inget mer.
Jag kommer börja på en redovisningsbyrå, vid centralbadet. Det ska bli spännande. *ler*