KKB, Midvinter, Li,Poppis å ni andra
Antar att det är så att "våran" tråd försvunnit..så jag startar en ny här å nu
Hur går det för er?
Tack för i fredags Li å KKB, supertrevligt!
Antar att det är så att "våran" tråd försvunnit..så jag startar en ny här å nu
Hur går det för er?
Tack för i fredags Li å KKB, supertrevligt!
Hej Antonia och välkommen! Det har snackats om att prova champagne den 25/9 och fika på Chokladfabriken den 15/10, men jag tror inte något är spikat än. Vi ses lite då och då för att utbyta idéer, prova smink, handla papper, tjejsnacka osv. Brudärenden du vet :) Jisan gifte sig nyss, jag och L i står näst i kö, sedan kommer Midvintertös och poppis så småningom :) När är det Er tur och hur långt har Ni kommit i planeringen?
Oj va trevligt det låter! Vill jag gärna följa med på!
Jag ska ju inte gifta mig förrän 3 juni 2006 så det är ett bra tag kvar. Men har ändå börjat med planeringen!
Tycker det är jättekul att planera och fixa.
Hoppas det blir av, jag kan ev 25/9 om det är på kvällen, ska jobba på dagen. 15/10 har jag inte något planerat ännu. :)
Du är välkommen Antonia, the more the merrier
Kolla in mina bilder...finns under Jisans bilder på gifta/berättelser...
Oj, du har verkligen tid kvar! Du hinner lära dig massor om du hänger här i två år Men många beslut kan Ni vänta bra länge med, så bränn inte ut Er.
Själva så går vi fortfarande och funderar på förrätt! *suck* Har någon förslag på en god förrätt som passar till vit vin, som INTE innehåller fisk? Gärna något på bröd som man kan lägga upp lite snyggt. Inte alltför somrigt heller...
KKB: Jag vet!!!! Grillat lantbröd med lite vitlöksolja som ni grillar i ugnen. Fin hackade tomater, basilika och mosarella ost. Jätte gott enkelt och passar helt klart till vitt vin. *ler*
Antonia: Välkommen! Vart hade ni tänkt att gifta er någonstans?
Åhh va roligt! Och va välkommen man känner sig! Tack så mycket!
Grattis Jisan, ni var ju superfina! Jättevackra bilder oxå med olika miljöer och bakgrunder. Väldigt fint!
KKB japp jag har tid, men jag kan inte vänta, jag vill pyssla nu med! Men många saker väntar jag med. Nu gör jag massa roliga saker som pysslar, försöker välja bland olika stilar, läser en massa på forumet för att lära mig allt! Tyvärr kan jag inte hjälpa dig med förrätten men jag tycker midvintertös hade ett mkt bra förslag!
Midvintertös: Tack så mycket för välkomnandet! Jag är lite i valet och kvalet vart jag ska gifta mig faktiskt. Jag är från småland men bor i sthlm, min blivande är bara sex min härifrån sthlm.
Jag tror att det blir flest gäster fr småland så det lutar åt att vi har det där. men jag vet ju inte hur mkt man måste vara där innan, ifall det blir jobbigt med övning, planering och dekortation med mera... vad skulle ni gjort?
Jag gifte mig på Tjörn, bor i sthlm så det var en el planerade som skulle fixas genom telefon å mail å så. Men det gick superbra, inga problem alls. Så om man vill så löser det sig alltid! Gör det Ni tycker blir bäst!
Hej alla!
Jag har det lite körigt den här veckan eftersom jag börjat en ny kurs, men jag vill iaf vinka lite och hälsa Antonia välkommen!
Kram, kram!
Li, formatet är 18*18...nu vet du Bra va.
Vad är det för kurs du går på?
Kram
Tack J!
En kurs på universitetet, kan berätta mer irl.