• Jisan

KKB, Midvinter, Li,Poppis å ni andra

Antar att det är så att "våran" tråd försvunnit..så jag startar en ny här å nu

Hur går det för er?

Tack för i fredags Li å KKB, supertrevligt!

• Svar på tråden KKB, Midvinter, Li,Poppis å ni andra
  • KKB

Grattis poppis! Berätta ~ har du köpt den? Hur ser den ut?

• Antonia

Godmorgon här inne! :)

Jag fattar inte hur jag klarade att hålla mig borta från BT hela dagen igår. Men jag var ju iofs tvungen.

Ska till småland idag och hälsa på familjen så då blir det fler dagar man är borta härifrån :( men ska ju på bröllop på lördag vilket ska bli väldigt kul! Få lite idéer och inspiration!

Hur har ni det här inne??

• KKB

Det är roligt att gå på bröllop när man är förlovad, men om det är något man tycker om tänker man nej, kan vi göra så också eller ser det ut som om vi snodde deras idé? Sedan finns det moment som man tycker bläch, så där skall vi verkligen inte ha det! ;)

• Jisan

Jag var på två bröllop innan jag själv gifte mig, å gu va man lär sig saker. Precis som KKB säger man ser bra OCH dåliga saker Kanon bra å lärorikt!

• Antonia

Jo jag kan tänka mig det. Nu samlar jag nog mest idéer till min systers bröllop nästa sommar, då jag ska vara toastmadame och även fixa festhäftet. Det gör ju inget om man skulle ta efter det eftersom de inte de umgås.

Jag själv är annars väldigt mån om att inte härma någon, iaf inte som är bjuden eller varit bjuden på samma bröllop jag varit på. Förutom sånger och sånt som man ska ha som ljussången tex.

Men jag är övertygad om att man lär sig en hel del. Bra saker och även sånt man ska akta sig för! Vill gå på några bröllop innan det är min tur så vi får väl se om det finns fler som gifter sig. Samtidigt som jag blir lite stressad att folk kan ta de idéer jag tänkt innan jag hinner göra det.... ifall ni förstår! :)

Nåt kul planerat för helgen då?

• Midvintertös

Shalimar: Vilken herrgård, jätte fin. Vad går det på om man får fråga? Kommer ni gifta er i parken då? Såg hur fint ut som helst.

2dgr kvar till nedsläpp. *ler*

• shalimar

Ja, visst är den fin?!?

Det kommer att kosta oss ca 1100:-/kuvert, men då ingår fri bar, viner till maten (3-rätters + tårta + mingeltilltugg till brudskålen + vickning) samt låta ställa fram öl och vin i en "källarpub" de har, så att nattpartajarna (efter 02.00) kan sitta och prata och dricka lite om de vill. Samt naturligtvis personal, dukning, blommor och ljus.

Vi kommer inte att gifta oss i parken, utan i den kyrka som ligger i stan där vi båda växt upp. Men vi räknar med att de som vill dricka sover över på herrgården, så vi hyr inte buss för att frakta folk de 4 milen...

• Midvintertös

Jisan: Nä faktiskt inte. Däremot har jag nog åkt på en deprition, bara gråter. Jag ska vara lycklig nu men tårar bara faller. Jag tror min kropp bevhör tömma sig innan den kan ta in mer känslor.

Shalimar: Låter mysigt, kanske häst och vagn från stan*?*

Li: Berätta om din klänning!!!!

• Jisan

Midvinter, hoppas att det blir bättre! Fast det kommer det att bli. Allt kommer släppa när ni har Släppt det

Svar på tråden KKB, Midvinter, Li,Poppis å ni andra