KKB, Midvinter, Li,Poppis å ni andra
Antar att det är så att "våran" tråd försvunnit..så jag startar en ny här å nu
Hur går det för er?
Tack för i fredags Li å KKB, supertrevligt!
Antar att det är så att "våran" tråd försvunnit..så jag startar en ny här å nu
Hur går det för er?
Tack för i fredags Li å KKB, supertrevligt!
Nån som är ledig idag och har lust att ta en fika eller nåt? Jag sitter ensam hemma och har trååååååkigt! Har sån lust att åka och kolla på tiaror, caketoppers eller nåt annat till bröllopet...
Shalimar, önskar att jag kunde, jobbar å sen efter det ska jag hem å flyttpacka vidare..jag har inget liv just nu..Tyvärr..
Hej shalimar! Sorry, ikväll skall vi printa ut vigselprogrammet...
Har Ni bestämt om det blir i Stockholm nu? Hör med poppis, Ni gifter Er samma månad! :)
hm, synd, men tack för att du svarade iaf! Någon annan???? Ska jag ta och sy gardiner kanske? *funderar*
Jag har tyvärr ridlektion idag så jag kan inte heller.
KKB: Du måste visa hur det blev.
Jisan: Akta ryggen.
Nä, vi valde bort Van Der Nootska till förmån för Surahammars herrgård. Det kostar ung. lika mycket per kuvert, men på Sura får vi ju ha en hel HERRGÅRD för oss själva, med möjlighet till jättebra övernattning till hyfsat pris - herrgården är ett 4-stjärnigt hotell (finns även billigare alt. --> vandrarhem) för dem som vill sova kvar efter festen. Kan vara bra med tanke på att vi ska ha vin till maten och fri bar osv. Surahammars herrgård är jättefin, verkligen. Vi kommer att gifta oss i Västanfors kyrka, Fagersta. Om du (eller någon annan) är intresserad av hur Surahammars herrgård ser ut så har de en hemsida, gör en googlesökning eller nåt så hittar du det direkt.
ÅH vad jag är sällskapssjuk!!! :P
Midvinter, en tid hos Naprapaten är nog bra efter det här.
Jisan: *skrattar* Jag vet en om du vill ha tips till en!!!
Härligt! Jag skulle faktiskt behöva gå till en..
Jag har hittat en klänning! Utan ärmar.. Hihi!