KKB, Midvinter, Li,Poppis å ni andra
Antar att det är så att "våran" tråd försvunnit..så jag startar en ny här å nu
Hur går det för er?
Tack för i fredags Li å KKB, supertrevligt!
Antar att det är så att "våran" tråd försvunnit..så jag startar en ny här å nu
Hur går det för er?
Tack för i fredags Li å KKB, supertrevligt!
Inte tror jag att vår tråd stängts ännu, men det var ju ändå bra att du tog initiativ till en ny.
Tack själv för en synnerligen trevlig kväll!
(Jag lägger in en länk till den här tråden på den "gamla" så att alla hittar hit.)
Hej tjejer.
Såg att ni hade kul i fredags, bra!
Vad säger ni om en ny träff 15/10 ?
Midvinter och Tilde-76 har sagt ja.
Det skulle vara kul att träffas, jag med liksom
jösses jag har ingen aning om vad jag gör den 15/10 men jag antar att jag kan, alltid roligt att träffas..
Säger som Jisan, och som jag skrev i den andra tråden: Det är tekniskt omöjligt för mig att göra planer för den 15/10 redan nu, om jag gör det så lovar jag att det kommer att sk**a sig big time.
Men, jag vill gärna!
Det var massor av folk på Chokladfabriken i fredags. Knökfullt. Men det kanske beror på att det var löningsfredag och alla tjusiga innerstadsmänniskor var tillbaka efter semestern.
Midvinter: Hur blev det med migränen? kom ni iväg på tårtprovning igår istället?
Förresten, Jisan: Kan du kolla vilket format de där snygga kvadratiska var i *vill också ha!*. Tänk om de t o m passar precis i mina kvadratiska kuvert, det vore ju perfa!
Li, jag ska kolla vilket format det var, Jag fick några av bilderna digitalt å svartvita idag..fina faktiskt
Hej tjejor!
Hoppas ni tog en choklad för mig, jag som hade längtat efter chokladträffen. Vart ingen provning i lördags heller.
Angående skumpa provningen som vi har pratat lite löst om, kan inte det datumet vi planerade för min bror fyller 30år den helgen. (25sep) Jag har lovat att hjälpa till med festen.
Åh tack, Jisan, man känner sig så välkommen! :D
Midvinter - jag åt en bit choklad cheesecake med hallon åt dig, supergott! Hoppas du har kryat på dig i helgen!
Marisha - *asg* hur många gånger skall du hinna proväta tårta innan du gifter dig :D
15/10 har jag nyss kommit hem från min smekmånad så jag känner inte att jag vill boka upp mig just än. Men vi hörs tjejer :)
Jag är så glad! Vi var och tittade på kyrkan imorse och den är jättevacker! Jag har bara sett den utifrån tidigare men aldrig varit inne i den. Men den var otroligt fin och liten och söt! Känns verkligen helt rätt!
Har inte planerat så långt som till den 15/10 men är ju förmodligen ledig!
Hej!
Har varit här ett tag men inte tänkt att gå på nån BT-träff en på ett tag. Men igår sökte jag runt lite och hittade till er.
Skulle jättegärna vara med i er Sthlms-tråd. Och gärna följa med på nästa BT-träff om det går bra!
Vad har ni planerat då?
Kram