21/8 smäller det!
Finns det fler här som går till prästen den 21/8? Det är inte långt kvar nu! Hur går det med förberedelserna? Jag ska äntligen prova min ring på lördag
Finns det fler här som går till prästen den 21/8? Det är inte långt kvar nu! Hur går det med förberedelserna? Jag ska äntligen prova min ring på lördag
Jodå, vi blir man och hustru den 21/8. Förberedelserna går väl ganska bra, tror jag, men det är en del som måste fixas. Ska träffa prästen och ha möhippa på lördag!
Hur vet du att det blir hippa på lördag? Jag undrar om/när det blir för mig! Jag har blivit hippad av mina arbetskompisar redan, det var jätteskoj! Ha så kul på lördag!
Vi ska träffa prästen på måndag. Hippa vet jag inget om. Annars börjar väl bitarna falla på plats. Ska ut och gå med mina skor utomhus en sväng för att se hur mycket skavsår jag får. Har gått med dem en hel del inne.
Här är en till som går till prästen den 21/8.
Kan inte fatta att det snart är dags!
Måste säga att jag har haft lite semester från planeringen men det mesta är fixat.
Det som är kvar är att klänningen skall lägga in lite, hämta ringen, sambons kläder, prata med frisören, provmake-up och lite andra inköp som sötdricka och cider.
Sedan måste jag dubbelchecka med präst, kantorn,solist,catering firman och tårta.
Oj, det blev visst lite ändå.
Hur går det själv?
Jag fick en inbjudan, ett brev med ihopsatta urklippta bokstäver. Tänkte först att det bara var en mannöver för att lura mig. Men så har jag en mamma som aldrig kan hålla tyst... Kanske hon lurar mig?
Jo jag måste oxå börja gå in skorna, det är lätt att glömma en sån sak! Annars är det festhäftet som upptar min tid! Någon som har lite tips o ideer?? Sen är det väl dags att börja dubbelkolla alla bokningar o tider...lätt att missa nåt!
Jag har överlåtit hela festhäftet på min mamma. Hon har dem liggandes färdiga hemma på matrumsbordet. Verkar så kul å bläddra i dem, men man får lugnt hålla sina fingrar i styr ett par veckor framöver!
I morgon är sista OSA dagen för oss. Det är fortfarande 31 som inte svarat...
Hej hej! Jag gifter mig oxå den 21:a Jag är så nervös redan. Hur skall det gå... Jag har redan blivit hippad. Slönt! Det mesta är ordnat tror jag. Det gäller väl att dubbelkollla med alla nu bara så att allt klaffar. Jag har doch festprogrammet att ordna. Det löser sig nog.
Jag har inte blivit hippad, jag önskar att det var avklarat, så slapp man vara orolig för det!