Hösten 2005!!
Någon mer än jag som är tidigt ute i planeringen!? Det är ju så skoj!!
Någon mer än jag som är tidigt ute i planeringen!? Det är ju så skoj!!
HLM(får jag förkorta dej så hipsterllillamy framöver ? ) : vad mysigt att vigas vid vattnet, hoppas ni får bra väder bara :)
snöret: jag håller med om att det är jättesvårt att kapa i gästlistan, men vi hårddrog det, alla vi umgås med regelbundet har vi bjudit, en o annan nära kompis som man inte hinner träfffa så ofta men som man ändå vill ha kvar i sin krets.
sen har man massor med andra kompisar som man bara pratar md ibland o kankse träffar på sin höjd 1 gång varannat år. dessa är borta. vi har funderat att kankse bjuda dessa på festen sen.. men man har inte råd att bjuda alla även om man vill!svåårt!
har ni tittat på kläningar ännu tjejer?
Paulaa: Självklart får du förkosta mitt namn. Det är så långt!!!=)
Jo jag hoppas oxå p bra väder, annars tar vi ett partytält. Inte många som kommer att va me under vigseln!!
Hur ska ni vigas? Kyrka?
Paulaa:
Har tittat på massor av klänningar, men inte "live" ännu. Ska ut om några helger med mina tärnor och göra detta. Jag har turen att ha en duktig sömmerska till mamma, som har sagt att det vore skam om hon inte sydde klänningen till mig. Däremot behöver jag veta vilken modell jag passar i. Själv tycker jag att båtringning är väldigt snyggt, och vid kjol. Men jag har även hittat en massa fina klänningar på Pronovias hemsida. Jag suger i mig inspiration.
Ska på möhippa i helgen och åker om några timmar. Ska diskutera detta ämne mer då. Finns maaaassssoorr att diskutera.
Har du hittat någon du gillar ännu?
Ni andra höstbrudar, hår går det med klänningarna?
Snöret
HAHA VA skönt HML!
vi ska vigas i kyrka förmodligen, bara jag får ändan ur vagnen och ringer till prästen .. hihi
snöret, Jag har gjort som dej oxå , kollat runt massor men aldrig provat live..vet inte vad jag passar i men jag vill ha "tub" typ och A-formad kjol, inte alltför vid eftersom jag e rätt kort. men vet inte om jag passar i det jag gillar ännu !
ni kan spana in min inspirationssida om ni vill. där har jag sparat de saker jag har gillat hittills!
f2.pg.photos.yahoo.com/ph/paulaa_76/my_photos
Håller med er...
Att försöka få nån ordning på vart man ska dra gränsen är ju praktiskt taget omöjligt! Jag kommer få många gråa hår över detta.Man vill ju inte trampa nån på tårna...Även om det faktiskt är vårt bröllop och vi som bestämmer!!!
Paulaa: Kul med en inpirationssida. Hur gör man en sån!!!!!
Måste försöka med det ikväll på jobbet!!
Hur kul som helst!!!=)
Hjässan: vi har många som är gränsfall kvar även om jag själv tycker att jag redan strukit många på listan.. man vill ju inte som du säger trampa nån på tårna.. men samtidigt har man tyvärr inte obegränsat med pengar och man kan ju bara hoppas att folk fattar det
HML: du måste in på yahoo och sedan in där det står Photos. där måste du sedan registrera en identitet till att börja med. sen är det baara att börja skapa små albums ;)
Paulaa: Tackar, då ska jag nog in och kolla! Kul ju med en sån sida!!=)
Paulaa:
Det är ju superbra med en sån där sida...Då slipper jag många av mina post-it lappar som ligger överallt med olika tips på!
Jag håller på att fixa en sån där sida!!=) Men på msn.se
Snart så kommer jag att lägga ut lite inspiration!!