Hösten 2005!!
Någon mer än jag som är tidigt ute i planeringen!? Det är ju så skoj!!
Någon mer än jag som är tidigt ute i planeringen!? Det är ju så skoj!!
Har väl inte direkt startat upp planeringen för fullt!!!=) Ska kolla upp festlokaler snart, har några på lut. Vi ska kolla in en på lördag!!!
Har bestämt färgtema-lavendel&silver.
Annars så är det lugnt med planeringen!!
Jajamän!! Vi gifter oss också i augusti/september! Vi är ett danskt/svenskt par och festen kommer antagligen vara i Skåne. Jag blir alldeles snurrig av allt man måste tänka på. Hur lägger ni upp planeringen?
Nå, nu när jag läst alla inlägg (på arbetstid, huuh) så har jag drabbats av aningens panik... vi har inte bestämt datum, inte tittat på lokaler... faktiskt ingenting förutom att vi bestämt oss. Tänk om man inte kan få någon lokal???
Hej hej!
vi har bokat festlokal det enda, vi har en budget på ca 70 000 och runt 65 gäster.
kyrkan har vi inte bokat ännu men det är den 24 september 2005 vi siktar på så det är ett tag kvar i allafall.
marie: välkommen, det första man bör boka (enligt min mening) är lokal och kyrka , resten kan man ta god tid på sej att planera . så .. vänta inte för länge med det :)
Bride2b: ni kankse måste bestämma hur många gäster ni ska ha innan ni kan bestämma mat ? men va svårt att ni inte är överens. Buffe tyckte jag var en bra ide om ni vill blanda svenskt och arabiskt..
hipsterlillamy: ska ni ha festen på samma ställe som ni ska vigas? eller ska ni ta er dit efteråt?
Paulaa:
Vi kommer inte att vigas på samma ställe utan vi ska åka till festen där alla vänner möter upp oss. Vi kommer att vigas privat hemma i trädgården nere vid vattnet!!=)
Marie06: Välkommen till vår tråd=)
Vi får bolla ideer mellan varann och hjälpa varann.
Som sagt det är ju intevarje dag man planerar för ett bröllop!!=)
Hej alla höstbrudar,
kul att läsa alla inlägg på den här tråden. Har varit på semester och inte varit inne här på ett tag.
Har en lite fråga till er:
Var drar ni gränsen då det gäller antalet inbjudningar? Alltså, vilka får komma och vilka får inte? Vi har ett dilemma då vi har flera olika "kompisäng", både äldre och yngre. Vissa av personerna i "gängen" känner vi jättebra och andra mindre bra. Då antalet människor har en tendens att stiga rätt snabbt och det är ganska dyrt att ställa till med kalas, så måste vi ju ändå dra gränsen någonstans.
Berätta hur ni gör...
Snöret
Hej allihop...
Hoppas det är ok att jag "stövlar in"
Ska gifta mig 27:e Aug 2005.
Behöver höra många tips och idéer...
Hipsterlillamy:
Jasså,du är här oxå!
*skratt*
Japp Hjässan jag är här oxå. Tror snart att jag är på varenda höst05 tråd!!!!=)
Det är ju så kul.
Har du MSN Hjässan????? Kanske vi kunde surra där nångång om du vill??
Hipsterlillamy:
Det vore ju jättetrevligt!
Jag har det hemma...Så det blir ju efter arbetstid!
zenga27@hotmail.com
Kul kul.
Oftast är det ju på jobbet jag sitter vid datorn men på kvällar/helger har vi så lite på jobbet så då kan det hända att vi ses där!!!
Va kul, då får vi surra bröllopsplanering där!!!