• Lime

Hösten 2005!!

Någon mer än jag som är tidigt ute i planeringen!? Det är ju så skoj!!

• Svar på tråden Hösten 2005!!
  • Titrania

-skratt- det enda vi har kommit i vår planering än så länge, är att vi har berättat för föräldrarna! ;) + bestämt kyrka. Vill inte planera för mycket innan vi diskuterat saken litegrann med våra paranteser! :)

• Hjässan

Paulaa:
    Vart ska ni gifta er? Och var ska festen gå av stapeln?

Millemo,Titrania:
    Vart bor ni? Ni har säkert skrivit det,jag har ingen koll!

• Titrania

Hjässan:
    Bor på Sveriges framsida i Götet! ;) Hoppas ingen österifrån tar illa vid sig nu! -ler-

• Titrania

hm, kanske borde skriva Göteborg.. .för det finns la ett ställe som heter Götet...tror jag iaf.. Jaja, Göteborg är det! =)

• Hjässan

Okidoki...Jag som trodde att det var jag som bodde på framsidan! Jag gillar Göteborg.Men det var väldigt längesen jag var där nu.En kompis har flyttat dit,så jag ska försöka ta familjen och åka ner i höst.

• Titrania

-skratt- gör det hjässan! Alltid fint här vettu! ;)

• Millemo

Paula,

Ja, det känns skönt. Nu har jag slappnat av lite - så jag är inte här inne så ofta längre, men jag kommer tillbaka!!

Hjässan
    Jag bor oxå i Göteborg, och därför känns det extra skönt att ha bokat lokal, har hört att det kan vara lite klurigt i storstäderna...

• Paulaa

HJässan: vi gifter oss på södermalm nästa år och planerar att ha festen i tyresö bygdegård , precis utanför stockholm . ni då?

• Hjässan

Vi gifter oss i Tveta kyrka,Södertälje.27:e Augusti brakar det lös... Festen ska vi ha på Nykvarns herrgård.

Paula:
    Jag ska på bröllop i Högalidskyrkan i oktober...Det råkar inte vara där ni ska gifta er?

• hipsterlillamy

Halloj brudar!
    Hur går det för er alla i planeringen??
    Själv så är prästen+kyrkan bokad
    Samt idag så bokade jag fotograf!!
    Nu är det bara den bannade lokalen kvar att ringa om!!!!!!!

• Hjässan

Hipp:
    Tjena,tjena....
    Vad kostar fotografen?
    Vi ska fråga min blivande mans systers kompis.Hon har gått lite fotokurser.
    Hon tog bilderna till min m2b´s brors bröllop.De var fina!

• hipsterlillamy

Hjässan:
    Skönt att ni har någon ni känner som kan ta snygga kort.
    Man vill ju som ändå att det ska se "proffsigt" ut om du förtsår vad jag menar.
    Vi kommer att betala 3500:- för fotograferingen, då ingår det album samt kortet i tidningarna här i länet.
    Sen har man väl rabatt på förstoringar och tackkort när man hämtar ut albumet.
    Jag tyckte inte alls att det var såååå himla dyrt ändå.

Annars med dig då? Länge sen man hörde nåt från dig!!

• Hjässan

Hipp:
    Mmm,har varit lite dataoff på sistone.
    Vi kan väl försöka gagga lite på MSN nån kväll? Det vore trevligt....

• hipsterlillamy

Hjässan:
    Självklart. Jag kommer att finnas på MSN ikväll samt på torsdag efter 21. Jobbar natt!!
    Då vet du!!
    Kramkram

• Hjässan

Kul Hipp!
    Ska försöka få tummen ur och titta in!

Svar på tråden Hösten 2005!!