• Lime

Hösten 2005!!

Någon mer än jag som är tidigt ute i planeringen!? Det är ju så skoj!!

• Svar på tråden Hösten 2005!!
  • Paulaa

Snöret!
    va mysigt med en liten båttur!
    vi ska vara på tyresö bygdegård som vi blev väldigt överraskade med. den går att dekorera och duka väldigt bra tror vi och känns ljus och rymligt vilket jag hade som ett litet krav.
    får man fråga hur gamla ni brudar är? jag är 28 och min blivande fyller 30 .

• Snöret 2

Paula,
    jag är 27 och min sambo är 29.

Får jag fråga vad ni har för budget på ert bröllop. Har insett att pengarna har en förmåga att rulla iväg, men jag/vi vill inte snåla på någonting utan ska det va, ska det va...
    Hellre ser vi då över vilka vi bjuder in till festen.

• Chopper

Halloj brudar!

Vi gifter oss oxå den 17/9 2005! Kul att det finns fler här som har siktat in sig på nästa år!

Vi är från Sthlm och har bokat Ulriksdals Slottskapell och Ängby Slott som K:a resp. festlokal. Och tur var väl att vi var ute i så god tid, för Ängby blir tydligen fullbokat direkt...

• Paulaa

Snöret, våran budget ligger på runt 70 000
    men då ska vi åka till thailand i februari och handla alla bröllopskläder och ringarna där oxå (man sparar ju massvis plus att man får en liten semester)
    sen får vi oxå som present ett live band till festen (salsa och spansk musik)
    vi har tänkt ha runt 60 gäster och då har vi verkligen skurit ner och bjuder bara de som man verkligen vill ha där.
    men pengar- de är verkligen lätta att göra av med eller hur?

chopper! kul ! helgen innan oss ;)
    var bor ni tjejer nånstans?
    vi bor i årsta

• Snöret 2

Chopper;
    då gifter ni er samtidigt som vi gör! KUL!
    Både Ulriksdals slottskapell och Änby slott är jättefint! Vad bra att ni var ute i tid.

Paula:
    Det låter väl som en budget man kan räkna med. Jag tror att vi landar där också. Kul med live-band. Det har vi också prioriterat, just för att det drar igång dansen och för att det är så roligt att dansa till.
    Vi bor I Vasastan, men ska flytta nästa år till Nacka, Danviks Strand. Flytten blir precis efter bröllopet, så det är mycket som händer däromkring. Men spännande!!

• Paulaa

ja ängby slott har jag oxå hört är jättefint :)

ska ni åka på bröllopsresa, i sånt fall var? vi kommer nog inte åka på nån exotisk resa, vi åker ju till thailand i februari o i år har vi varit i sydamerika så vi kommer förmodligen att ta en romantisk liten weekendtripp till nån stad i ex italien eller frankrike.

snöret va kul att ni flyttar oxå, det blir en nystart liskom :)

• poppis

Halloj tjejer!

Jag har insett att jag kanske inte är så sent ute, men vi får inte boka kyrkan förrän i januari och vi har tyvärr inte hittat någon lokal ännu..
    Utbudet blir lite begränsat eftersom vi vill vara på Ekerö (helst på Färingsö eftersom vi bor här)och har en liten budget (som inte är spikad ännu eftersom jag inte vill inse att den är tajt )Vi vill ha ca 40 gäster men det är ju inte heller helt klart hur många det blir i slutändan. Det är ju faktiskt ett år kvar...

• poppis

Och jag hänger också på augustitrådarna, det är ju ändå i början av september!

Glömde säga att jag är 26 och min sambo är 32.

• Bride2B..

yeah... här är en till som är tidig.... hur är det med alla??

• Chopper

Snöret!

KUL! Vi flyttar oxå i samma veva som bröllopet! Har köpt hus som ska genomgå en totalrenovering och det ska vara klart då.. hoppas vi... Då flyttar vi från Solna till landet...

Paulaa

Har oxå spanat lite på augustitrådar, men nu har vi ju en egen! ;)

Svar på tråden Hösten 2005!!