Hösten 2005!!
Någon mer än jag som är tidigt ute i planeringen!? Det är ju så skoj!!
Någon mer än jag som är tidigt ute i planeringen!? Det är ju så skoj!!
Angående hur många, så beror det på var vi har festen och hur dyrt det blir. Vi vill bjuda så många av våra vänner som möjligt då vi älskar stora fester. Men som sagt, vi får se vad budgeten räcker till.
Vi planerar att gifta oss den 17 september 2005.
Det blir ca 50 gäster och vi har tänkt börja bunkra upp med dryck snart.
Det känns spännande trots att det är över ett år kvar.
Kram på er Ullice
Jag ska gifta mig i september 2005 och jag känner mig nästan sent ute för vi har knappt bestämt datum ännu.. alla andra verkar redan ha bokat kyrka, lokal och fixat en massa saker... Fast det är kul att planera!
poppis! du är inte sen ute! det är ju över ett år kvar!
hej brudar, jag ska oxå gifta mej i september nästa år. 24/9. från stockholm, var är ni brudar ifrån?
Paulaa, jag är från Stockholm. Vi planerar att gifta oss den 17/9. Hoppas att vädret är OK då. Vi har i och för sig inte planerat några utomhusaktiviteter, men det kan alltid vara trevligt att ta några kort utomhus.
Hur går det för er alla i planeringen?
Vore trevligt att hålla liv i den här tråden och dela med sig av lite tips och andra saker.
Ska väl boka kyrka och lokal snart, men dessa är ju ganska beroende av varandra och har man ingen "naturlig" kyrka så finns det ju några att välja mellan.
Ha det bra Höstbrudar!!!
Snöret 2
Snöret:
vad är ni ute efter för slags festlokal? inte för att stressa upp dej men vissa ställen är helt sanslösa, stället som vi ville ha var redan fullbokat hela juni, juli och augusit nästa år (!) så vi fick ta september men det är okej , jag gillar den månaden skarpt . men ändå! vissa ställen är omåttligt populära så det är bra om man bokar lokalen så snabbt som möjligt.
jag hoppas oxå på bra väder så man kan få fina utomhusbilder ;)
Vi vill gifta oss den 3/9 men får inte boka kyrkan förrän i januari, suck..
Jag bor förresten också i Stockholm och jag tycker också att det vore kul att hålla igång denna tråden!
Poppis! har ni bokat lokal ännu? va kul med flera septemberbrudar ;) jag var med i augustibrud-tråden från början och har hängt kvar där oxå men nu har det ju ändrats till september så det vore absolut kul att ha kontakt med er oxå
Paula:
Vi tror att vi vet var vi vill och ska vara någonstans, just tack vare bra kontakter. Det blir nog ute i Waxholm. Då kan man få en fin båttur dit också.
Får man fråga var ni ska vara någonstans?
Poppis:
Du är inte sent ute, hoppas jag. Vi verkar ha kommit lika långt ungefär. Hur många kommer ni att vara?