Hösten 2005!!
Någon mer än jag som är tidigt ute i planeringen!? Det är ju så skoj!!
Någon mer än jag som är tidigt ute i planeringen!? Det är ju så skoj!!
säg till när ni har gjort en sida så man får gå in o snoka;)
Absolut det ska jag göra!!!!
groups.msn.com/fam410/shoebox.msnw
Här kommer en länk till lite inspiration till mitt bröllop. Bara några bilder har kommit, det blir fler senare!!!
//Hipp
Hej HML!! va fina bilder, är det någon klänning som du har som favorit just nu?
om du kollar på min sida så kan jag säga att just nu så är mina favvokläninngär de som heter sincerity 3039 och Tony 8!
Hipp:
Verkligen fina klänningar! Jobbade du hela helgen? Hade tyvärr inte tid för mer MSN,var inte hemma så mycket! Så hur var helgen annars?
Paulaa: Jag har en favoritklänning men den finns inte me där, tyvärr.
Har inte lyckats hitta den på nätet än, bara i en tidning jag har hemma!!=)
Jag gillar den med långa ärmar men undrar om jag verkligen vill ha det!!!=/ Svåra val är det!!
Dom e ju jättefina dom du har i din box oxå!!!
Hjässan:
Jo jag jobbade hela helgen! Jag hade inte heller tid för MSN. Hade en otroligt strulig dag på jobbet igår!!
Jobbit med ena killen. Autistisk vet du, orolig och utbrott....heeeela dagen!!
Sånt e jobbigt.
Men ikväll kanske vi ses där. Man vet aldrig!!!
Vad gjorde ni annars då? Fick du god mat i lördags!!!
Hipp:
Ja,den var mumsig! Det är bra att ha en kock därhemma!!! Han jobbar inte som det längre så han tycker att det är kul att laga mat.Det är iofs en himla tur eftersom att jag är en katastrof i köket. Tufft med såna där utbrott...Jag tycker såna som har jobb som du är vardagshjältar.Ni gör så mycket nytta!
Hjässan: Jo ibland är det tufft. Skönt att höra att vissa förstår vilket jobb man har!! Det värmer!!!
Jasså du har sån tur att din m2b är kock!!! Perfekt. Min hankan knappt koka makaroner/steka korv utan att köket brinner upp!!
hmm... känns ju nästan som om man tränger sig på här ju... -ler litet-