• Lime

Hösten 2005!!

Någon mer än jag som är tidigt ute i planeringen!? Det är ju så skoj!!

• Svar på tråden Hösten 2005!!
  • Snöret 2

Jajamensan,
    har planerat att gifta mig i september nästa år. Känner mig än så länge som Bambi på hal is, men jag gillar ändå den känslan.
    När är det dags för dig?

• Lime

jag ska gifta mig den 15 oktober! jättespännande fast det är mycket att tänka på!!

• Snöret 2

Ja,
    och man blir ju inte lugnare av att vara här inne och se alla duktiga planerare. Jag tror nog att det är bra att vara ute i god tid, som vi

• Lime

absolut!! och dessutom finns det ju gott om tid till att göra egna saker tex bordsplaceringshållare mm mm jag älskar att pyssla! (fast jag är inte så bra på det)

• Noiva

Jag skall också gifta mig i september :)

Hade inte velat ha kortare tid på mig speciellt nät man sett andra som haft mindre.
    Försökte boka kyrka idag men får snällt vänta till början av dec.
    Där emot skall vi kolla med lokaler redan nu då det verkar det jobbigaste av allt.

Det konstigaste att jag redan nu är lite nervös på att allt skall bli bra.
    Och att man skall hinna spara alla pengarna man behöver för att betala för bröllopet :)

• Snöret 2

Jag har haft turen att skaffa mig två tärnor som är mer än villiga att hjälpa till med planeringen för både det ena och det andra.
    Har du funderat på klänning, kyrka, lokal mm.mm. ännu?

• Lime

Jag är också nervös för att allt ska bli bra! mest för att min m2b släkt har ganska bestämda åsikter om hur saker ska gå till, medans jag och min m2b anser att det är vår dag som gör som vi vill med!
    Skönt att han och jag är överens om hur det ska vara iallafall!!

Jag har bestämt men ej bokat kyrka, präst och festlokal. Det gör jag till vintern!
    Klänning har jag ingen aning om vilken jag ska ha, jag är kort och mullig så jag får se vad som ser bäst ut!

• Snöret 2

Hallå Noiva,
    oj, kan man inte boka kyrka förräns i december? Ja, vi får väl vänta.
    Jag känner även jag en viss nervositet. Förstår inte riktigt varför då det är så himla långt kvar. Vi kommer få leva ett "svält-år" då vi även flyttar in i en ny lägenhet nästa höst, har ett 30-årskalas, ett 25-årskalas och ett 60-årskalas att fira. Tufft! Men Kuuuul!

Vilket datum har ni satt, vi funderar på den 17:e

• Lime

hur många gäster har ni tänkt att bjuda? just nu har vi 55 personer på gästlistan, det är närmaste släkten plus nära vänner!

• Noiva

Snöret 2:

vet inte om det är så i alla kyrkor. Hon jag pratade med lät väldigt förvånad och bad mig återkomma i början av dec då dom fått listorna för bokningar nästa år.

3:e eller 10:e sept :)

jo det blir spara men så länge man har ngt roligt att spara så går det an.
    Vi valde att stanna kvar i vår trånga 2:a bara för att det är bllligt. Vi har ej råd att köpa ny läg gifta oss samtidigt ;)

Svar på tråden Hösten 2005!!