• Aiml

Träff i Malmö??

Eftersom den gammla tråden verkar vara stängd nu för nya inlägg så startar jag en ny här.
    24:de i denna månad.
    Det är väl fortfarande 13:00 som gäller?
    Café Moroten.
    Vem kommer?

Tyvärr kommer jag inte att bli så långvarig då jag ska på middag kl 16:30.

• Svar på tråden Träff i Malmö??
  • snuzan

Jepp jag e inställd på den 24:e på Moroten:)

• Aiml

Jahapp-då är det du o jag snuzan-fler kommer väl???

• Vilgotha

Nu är jag ingen Malmötös..utan från landet.
    Ev. har jag inget annat för mig den dagen och då hade det varit roligt att komma. Om man hittar dit....

• Aiml

Vilgotha -jag bor själv inte i Malmö men det blir nog inga problem att hitta till Cafeét...Skulle ligga vid Triangelen o stippes...
    Vore jättekul om du kom!
    När ska du gifta dig?

• Soon to be

jag med, jag var lite slarvig och startade en ny tråd jag också, innan jag såg att den här fanns. Sorry, ignorera bara den andra så dör den väl ut

Inte måste man bo i Malmö, väl! Huvudsaken är att man har möjlighet att ta sig dit! annars blir jag ledsen för jag är inte heller Malmö-bo!

Vad kul att vi är ett gäng som ska träffas!

• Heleneli

om vi blir fler än fyra är nog moroten inget bra ställe.... det är vääääldigt litet där....

• Vilgotha

Jag gifter mig den 23 oktober.

Nu avskyr jag att köra i stan eftersom jag är värdelös på att hitta rätt. Är där fler som kör riksväg 11? Det är lättare att köra med guide.

• snuzan

Jag skrev i den andra tråden att skulle jag inte dyka upp utan att skriva ngr här, så skulle anledningen vara att jag blev hippad. Blev hippad i går Så jag kommer....
    Berättar allt om hippan när vi träffas. Kul var de i alla fall och lurad blev jag

• Aiml

Snuzan-det ska bli jättekul att höra om din hippa! Kan man kanske få ett litet smakprov här??

Låt se... då blir vi Aiml,snuzan,Vilgotha,TiasHea, Soon to be...

Finns det inte plats för 5st på moroten så får vi kanske leta upp något annat ställe?? Något tips? Någon som har något emot att ta träffen redan kl 12??

Svar på tråden Träff i Malmö??