• Bröllopstokiig

Finns det någon i närheten av Märsta???

Det skulle vara kul att träffa flera blivande brudar. Det är inte lika kul att prata med kompisarna för dom är ju inte lika entusiastiska som jag.......

• Svar på tråden Finns det någon i närheten av Märsta???
  • Åsa-25

Visst gör det de.
    Vad kul att det finns fler :) Vi gifter oss inte förrens maj 2005 men det är alltid kul att planera.
    Hur ser din/er plan ut?

• Mrs Gray

Här har du en till!

Vad lustigt att du skulle fråga! Hade faktiskt inte en tanke på att ställa den frågan förrens nu när jag såg att du gjort det!!

Vad roligt att vi var fler!!

• Mrs Gray

Vi gifter oss den 21:a augusti i Husby Kyrka.....

• Åsa-25

Då nötjar det närma sig mao. Kul.
    Då måste jag passa på och fråga om vart du ska fixa håret. :)

• Mrs Gray

Jag ska fixa hår och make up på Limage i Upplands Väsby. De verkar väldigt säkra på sin sak.

Hur länge har ni "vetat" om ert datum?

• Åsa-25

Inte så jättelänge. Ca 1 månad kanske.... Jag kommer att planera ihjäl mig :)
    Du då? Vart ska ni ha festen?

• Mrs Gray

Ja,....hmmm...vi har "vetat" när sen 4 dec-02, så det har varit en lång väntan! Man har fått bita sig i tungan många gånger för att inte framstå som en planeringstokig och "over the top"-brud.

Men min sambo är fortfarande i stadiet att det är "så lång tid kvar".... ..hmm..

Vi ska ha festen på Hotell Kristina i Sigtuna. Mycket trevligt ställe och trevlig personal...

• Åsa-25

Oj oj så bra hade jag aldrig varit på att vara tyst :) Inte min starka sida när det är en så rolig sak som väntar.
    Jag satt i går och fyllde i budgeten och saker som ska göras, sambon såg blekare och blekare ut ju längre ner på listan vi kom ;)

• Mrs Gray

Ja billigt blir det inte vare sig man lagar maten själv eller får den serverad. Vi kommer bli runt 70 personer och ca 20 st kommer från Storbritannien då min sambo är från skottland...så budgeten rusar ju iväg. Men roligt är det och visst har de sina dåliga sidor att vi inte riktigt ligger på samma våglängd, känns ofta som om jag "är för mycket".....men men det kanske här till när allt kommer omkring.

Svar på tråden Finns det någon i närheten av Märsta???