• Lavin

BOHEM/VINTAGE! kan vi hjälpa varandra? :)

Hej!
    Jag ÄLSKAR den lite mer bohemiska stilen och vill ha den på mitt bröllop.
    Finns det fler som älskar det också?
    Det skulle också vara kul om man kunde spåna på ideer tillsammans i en tråd.
    Lägg upp bilder och visa hur ni hade det på ert bröllop för att få den där extra bohem/vintage-känslan!!

Jag har hittat den här klänningen som jag verkligen älskar.
    Charlotte dress från GracelovesLace, förra årets kollektion.
    Någon som har tips på hur man kan få tag på den/liknande till billigt pris?

• Svar på tråden BOHEM/VINTAGE! kan vi hjälpa varandra? :)
  • Caledonia

Imorgon kommer Fedex med min klänning! Är så exhalterad! Hoppas verkligen den är fin...

Vi har sen dag 1 funderat på mysiga favors till gästerna. Vi hade en idé om uggletvål i en förpackning där det står Owl always love you, jättesöta i våra färger. Men nu funderar vi på att packa en liten påse med te till var och en. Om vi alls ska ha nåt dvs.

• Lavin

mH2014: undra om man kan förlänga underkjolarna på dom klänningarna utan att det skulle se konstigt ut..?! Jag är inte så mycket för det där genomskinliga annars.

• MH2014

Lavin - tror att nu fram emot vår så kommer utbudet av klänningar att stiga avsevärt!! Håll ut ;)

• MH2014

Jag har bestämt mig för att returnera den svarta klänningen!
    idag la vi inbjudningarna på lådan :) så gästerna får dem lagom till efter nyårsfirandet!

• Lavin

MH2014 - hahah, så sant så... Det är svårt att hålla sig bara. Känns som en evighet bort då man har bröllopet i slutet av juli :p :) skönt att valet om klänningen löste sig! :)

• MH2014

Ja, ska. Du beställa från butik är det ju dags att bestämma sig då de kan ha månaders leveranser...men är du ute efter att hitta på typ Nelly.com, bubbelroom, zalando, boozt och dyligt så kan du ju lugnt slappna av lite ;)

• MH2014

Vi får väl se vad jag har på mig tillslut! Det definitiva beslutet är inte taget ;) haha

• Enilea

Hej! Här är en till sommarbrud med vintagetema Älskar älska älskar glasbehållarna ovanför!!
    Vi ska blanda vintage med dalabröllop på vårt eget sätt.
     Försöker också hålla nere kostnaderna i den mån det går.

• Solkärlek

Strax innan jul gjorde jag ett riktigt fynd. Hittade dessa vackra flaskor på en loppis. Allt detta plus en spira till julgranen för 40 kr! :) Ville dela med mig av bilden för att jag tänker att fler i den här tråden gillar stilen. Tänkte ha dem som vaser med olika blommor i. 

Ps. Hur går det med klänningsvalet MH2014? Har du valt den vita eller letar du fortfarande? 

Svar på tråden BOHEM/VINTAGE! kan vi hjälpa varandra? :)