• maxmamma

Nu är hela brudoutfiten in handlad, hur går det för er andra blivande brudar??

har precis betalat klart allt som har med brudkläderna att göra, nu väntar jag bara med spänning på att få hem allt som jag shoppat Glad

jag o m2b ska iväg på en helsingforskryssning o inhandla lite godsaker på taxfree på båten, allt från dryck till godis osv.

hur går det för er andra brudar i in handlandet??

Har ni handlat på er allt ni behöver om man bortser från blommorna??hur långt har ni kommit i planering o handlande o allt annat roligt som hör bröllopet till?

nu fattas bara en åktur till ikea o handla tyger som  ska sys dukar o stolsöverdrag sen är det klartGlad 

jo jag har kvar att betala min alliancering som jag beställt sen är allt helt o hållet klart. 

berätta gärna hur långt ni kommit o vad ni har kvar att göra Skrattande och hur lång tid det är kvar innan ni får stå brud.

själv har jag "bara" 47 dagar kvar, enda gången jag  önskat att julen o nyår har varit.
    Konstigt vaTungan ute ??

• Svar på tråden Nu är hela brudoutfiten in handlad, hur går det för er andra blivande brudar??
  • PiaB

maxmamma: åker ni en 36 timmars till Helsingfors så ni har dagen på er där? Ett hett tips är isf att gå i land och handla alkohol på Alko där det är mycket billigare än här och på båten. Plus att Helsingfors är en av mina favoritstäder som det bara är mysigt att strosa runt i

• maxmamma
  • maxmamma

för två kvällar sedan så betalade jag in pengarna för min aliancering så den borde komma i slutet av nästa vecka det ska bli så sjukt roligt att få se den live o inte bara via bild.

åh vad jag längtar.

vad har ni andra valt för ring o har ni nån bild på den som ni kan lägga upp? 

• Tilda93
    maxmamma skrev 2012-11-30 11:46:22 följande:
    för två kvällar sedan så betalade jag in pengarna för min aliancering så den borde komma i slutet av nästa vecka det ska bli så sjukt roligt att få se den live o inte bara via bild.

åh vad jag längtar.

vad har ni andra valt för ring o har ni nån bild på den som ni kan lägga upp? 
    Åh så skönt att ha fått det gjort :)

Min vigselring

6 mm bred med 7 stenar :)

Vi har släta likadana ringar (förlovningsringar) som också är 6mm breda :)

• FrökenErika

Jag har PRECIS skickat iväg en beställning på två bröllopsklänningar (en till vigseln och en till festen), två tärnklänningar och en klänning till min mamma på jenjenhouse.com. Så nu MÅSTE jag sluta titta på klänningar, annars lovar jag att den perfekta klänningen dyker upp imorgon. Nu tror jag iof att jag hittat dom perfekta klänningarna, men ändå.

Ringarna klara sedan länge. Bröllopet står den 3dje augusti nästa år, men det känns ändå skönt att ha fixat sånt nu. Jag och m2b är ganska dåliga på planering annars!

Hoppas alla är lika peppade på sina bröllop som jag är över mitt just nu! Kram på er!

• Tilda93

Funderade på att köpa ny klänning pga att den var lite liten, men så sa jag till sambon att jag ville testa den en gång till innan jag tittar på en ny, och den satt nästan perfekt :D slöjan har jag fått låna av min blivanande mans faster , hon gifte sig i den för 10 årsen :) hihi :D

Funderar på att köpa en benvit bolero ifrån Bonprix och letar efter en underkjol med 3 ringar :)
  • Tilda93
    FrökenErika skrev 2012-12-01 16:29:20 följande:

Jag har PRECIS skickat iväg en beställning på två bröllopsklänningar (en till vigseln och en till festen), två tärnklänningar och en klänning till min mamma på jenjenhouse.com. Så nu MÅSTE jag sluta titta på klänningar, annars lovar jag att den perfekta klänningen dyker upp imorgon. Nu tror jag iof att jag hittat dom perfekta klänningarna, men ändå.

Ringarna klara sedan länge. Bröllopet står den 3dje augusti nästa år, men det känns ändå skönt att ha fixat sånt nu. Jag och m2b är ganska dåliga på planering annars!

Hoppas alla är lika peppade på sina bröllop som jag är över mitt just nu! Kram på er!

va för klänningar har du köpt? :)

Åh så skönt att få saker och ting klara, har ni mycket kvar annars? :)
  • martina o affe

Jag ska göra en brochbukett, så det är kul att åka runt till olika secondhand och sånt och hitta saker till buketten.
    Idag fynda jag på hms rea! Massa småblommor som skulle vara till håret, 2 för 10 kr! Svin bra!!

Är det någon annan asom har tänkt att göra en brochbukett? Har ni något tips man ska tänka på innan man börjar?

• maxmamma
    Tilda93 skrev 2012-12-01 13:44:21 följande:
    Åh så skönt att ha fått det gjort :)

Min vigselring

6 mm bred med 7 stenar :)

Vi har släta likadana ringar (förlovningsringar) som också är 6mm breda :)

Vilken superfin ring Skrattande jag ska oxå ha vitguldsring men den på den sitter diamanterna på rad det är 9 brilliantslipade diamanter. har nog ingen bild på den men ska försöka lets upp en bild o lägga in här om jag klarar av det
  • maxmamma
    Tilda93 skrev 2012-12-01 14:06:32 följande:
    Berätta lite om er :)
    Hej tjejen!

ska berätta lite mer om mig o min fd man o min blivande man i ett PM till dig så snart jag kan.

Har nämligen mosat min vänstra pekfinger topp  o led i en container dörr så det gör så jävelusiskt ont i fingret o det är alldeles blålia o svullet o blodigt.

jag som ska på båtresa första advent o allt Gråter 
Svar på tråden Nu är hela brudoutfiten in handlad, hur går det för er andra blivande brudar??