• maxmamma

Nu är hela brudoutfiten in handlad, hur går det för er andra blivande brudar??

har precis betalat klart allt som har med brudkläderna att göra, nu väntar jag bara med spänning på att få hem allt som jag shoppat Glad

jag o m2b ska iväg på en helsingforskryssning o inhandla lite godsaker på taxfree på båten, allt från dryck till godis osv.

hur går det för er andra brudar i in handlandet??

Har ni handlat på er allt ni behöver om man bortser från blommorna??hur långt har ni kommit i planering o handlande o allt annat roligt som hör bröllopet till?

nu fattas bara en åktur till ikea o handla tyger som  ska sys dukar o stolsöverdrag sen är det klartGlad 

jo jag har kvar att betala min alliancering som jag beställt sen är allt helt o hållet klart. 

berätta gärna hur långt ni kommit o vad ni har kvar att göra Skrattande och hur lång tid det är kvar innan ni får stå brud.

själv har jag "bara" 47 dagar kvar, enda gången jag  önskat att julen o nyår har varit.
    Konstigt vaTungan ute ??

• Svar på tråden Nu är hela brudoutfiten in handlad, hur går det för er andra blivande brudar??
  • Kroatien2013

gifter mig 24 juni utomlands, jag har beställt hela outfiten (nästan) och nu fått hem skor och två halsband som jag väljer mellan. har även fått en paket avi så gissar på att klänningen ligger och väntar. Vad tycker ni? Väldigt nöjd med skorna, dock är de lite trånga i tåboxen men ska försöka vidga den lite.

• maxmamma
    Kroatien2013 skrev 2012-12-15 10:47:30 följande:
    gifter mig 24 juni utomlands, jag har beställt hela outfiten (nästan) och nu fått hem skor och två halsband som jag väljer mellan. har även fått en paket avi så gissar på att klänningen ligger och väntar. Vad tycker ni? Väldigt nöjd med skorna, dock är de lite trånga i tåboxen men ska försöka vidga den lite.

jätte läckra skor o fina halsband, tycker det som är något mer turkosblå är snyggast men båda är fina.
  • Kroatien2013

Det turkosblå är grått egentligen, men tycker oxå lite mer om det, fast min tanke först var att ha allt i vitt in i minsta detalj.

Nu har klänningen iaf kommit. den kommer behöva tas in lite kring höfter och midja, men passar ganska bra.

• Tilda93
    Kroatien2013 skrev 2012-12-16 13:39:19 följande:
    Det turkosblå är grått egentligen, men tycker oxå lite mer om det, fast min tanke först var att ha allt i vitt in i minsta detalj.

Nu har klänningen iaf kommit. den kommer behöva tas in lite kring höfter och midja, men passar ganska bra.

åh va fint :) tycker den satt jätte fint på dig :)
  • maxmamma
    Kroatien2013 skrev 2012-12-16 13:39:19 följande:

shit tjejen, klänningen var ju ursnygg på dig, säger bara det wow. du kommer bli hur läcker som helst på er stora dag. jaha var det grå pärlor? måste ha rejält dålig syn som trodde det var turkos...

ber om ursäkt för att jag såg fel. 
  • maxmamma

köpte jättefina brudhandskar som jag ska ha på bröllopet, fick hem dem o provade dem o de satt perfekt o jag var så nöjd.

sen lade jag bort dem o nu hittar jag inte dem nånstans.... tror jag sätter mig ner o grinar snart...

jag har dåligt flyt just nu känns det som....

tycker synd om mig själv o ömkar mig själv med lite choklad godis så blir allt genast bättre igen, tror jag Tungan ute 

• Tilda93
    maxmamma skrev 2012-12-16 20:39:28 följande:
    köpte jättefina brudhandskar som jag ska ha på bröllopet, fick hem dem o provade dem o de satt perfekt o jag var så nöjd.

sen lade jag bort dem o nu hittar jag inte dem nånstans.... tror jag sätter mig ner o grinar snart...

jag har dåligt flyt just nu känns det som....

tycker synd om mig själv o ömkar mig själv med lite choklad godis så blir allt genast bättre igen, tror jag Tungan ute 
    Det är nog bara stressen, du hittar dem nog snart :)

Hur lång tid är det kvar nu? :)
    Förresten du skickade aldrig något mail!?
    Kram{#emotions_dlg.flower}
  • maxmamma
    Tilda93 skrev 2012-12-16 21:25:52 följande:
    Det är nog bara stressen, du hittar dem nog snart :)

Hur lång tid är det kvar nu? :)
    Förresten du skickade aldrig något mail!?
    Kram{#emotions_dlg.flower}
    nittonarochblivandefru.blogg.se/

jag hoppas det är min stressde hjärna som glömt vart jag lade handskarna Obestämd 

det är "bara" 27 da
    gar kvar nu tills dagen B.R.Ö.L.L.O.P.

jag ska plita ner ett pm till dig om hur det kunde gå så åt helvete med mitt förra äktenskap men jag skriver inte ut det i denna tråd, det är alledels för otrevligt för att låta andra få del av det.... 
  • maxmamma
    Tilda93 skrev 2012-12-16 22:58:09 följande:
    Hehe det kommer nog snart, du har ett litet tag kvar :D
    Åh så härligt :D

Okej, nä alla behöver inte veta :)
    nu har du berättelsen på din PM-sida.
Svar på tråden Nu är hela brudoutfiten in handlad, hur går det för er andra blivande brudar??