• bea83

Före och efter BILDER- på kinaklänningar

Hej, Jag skulle vilja be alla som har erfarenhet av kinaklänningar att hjälp oss andra som befinner oss inför det svåra beslutet. Snälla svara på frågorna nedan: 1. var köpte du din kinaklänning? 2. vad kostade det (inkl. frakt, tull 0ch andra utgifter)? 3. Är du nöjd med tyget/sy kvalitén? 4. Klänningens kvalité motsvarar den det origiala? Skala 1-10(10 =bäst, 1=inte alls) 5. BILDER-på originalen samt bilder på din klänning!!! SNÄLLA!!!!!! Tacksam för hjälpen!!!!

• Svar på tråden Före och efter BILDER- på kinaklänningar
  • SiriochPer
    pulmonate skrev 2013-06-28 18:31:50 följande:
    Har redan skrivit här, men fick nyss de officiella fotona och har blivit kär igen! Här kommer 3 bilder

Helt underbar klänning! Otroligt vacker, och du med!

Är bandet i midjan avtagbart eller är det insytt i klänningen?
    Om det är avtagbart, är det knutet eller ihopsytt till en rosett?
    Skulle vilja ha ett liknande till mig klänning men vet inte vart jag ska få tag på det.

• Helenis
    jenniferochaugust skrev 2013-07-02 09:21:57 följande:

Beställde via Dinobridal efter egen design som såg ut så här:

Är supernöjd med resultatet, ska bara sy in den lite för perfekt passform. Men den är tung och välsydd, kjolen har 10 lager tyg i sig och är otroligt dansvänlig :)

Resultatet:

Mycket nöjd!

Härliga bilder Jennifer, man ser verkligen att du är nöjd.. :)
  • Äriqa
    Kroatien2013 skrev 2013-07-03 17:32:11 följande:
    Före o efter

fin och lik orginalet
  • isadora81

Före

Resultatet: Jag fick en hellång klänning i stället för ankellång pga ett missförstånd med måtten. Det gör dock ingenting. Jag är helnöjd. Klänningen känns väldigt välsydd, mycket tyg och fin spets.

• daniiel
    isadora81 skrev 2013-07-05 09:58:14 följande:

Före

Resultatet: Jag fick en hellång klänning i stället för ankellång pga ett missförstånd med måtten. Det gör dock ingenting. Jag är helnöjd. Klänningen känns väldigt välsydd, mycket tyg och fin spets.

Wow, så vacker klänning och den ser ut att passa dig bra :) Vart köpte du den?
  • FruForsmark

Måste säga det tjejer att ni bär upp klänningarna så mycket snyggare än modelltjejerna på bilderna :)

• isadora81

daniiel: Jag köpte den på landybridal. Jag var lite orolig att spetsen inte skulle vara fin och att den skulle kännas "billig". Men den känns jättelyxig! 

• CoG

Väldigt fin!

isadora81 skrev 2013-07-05 09:58:14 följande:

Före

Svar på tråden Före och efter BILDER- på kinaklänningar