• bea83

Före och efter BILDER- på kinaklänningar

Hej, Jag skulle vilja be alla som har erfarenhet av kinaklänningar att hjälp oss andra som befinner oss inför det svåra beslutet. Snälla svara på frågorna nedan: 1. var köpte du din kinaklänning? 2. vad kostade det (inkl. frakt, tull 0ch andra utgifter)? 3. Är du nöjd med tyget/sy kvalitén? 4. Klänningens kvalité motsvarar den det origiala? Skala 1-10(10 =bäst, 1=inte alls) 5. BILDER-på originalen samt bilder på din klänning!!! SNÄLLA!!!!!! Tacksam för hjälpen!!!!

• Svar på tråden Före och efter BILDER- på kinaklänningar
  • a ring on my finger
    Katarina skrev 2014-04-22 10:18:46 följande:

Här finns bilder på min klänning, beställd på Landy Bridal

ceciliamoller.com/

Är MER än nöjd med klänningen!

Superfin klänning och vilka underbara bilder!
  • Maries31

ceciliamoller.com/

Fantastiskt fina bilder! Så mycket kärlek :)
  • vallmoo

ceciliamoller.com/

Jag kan inte se dina bilder :( står not found när jag klickar på din länk.
  • emewes

1. JJs House 

2. 1300 kr, jag beställde samtidigt 2 tärnklänningar och underkjol, sammanlagt för alla plagg betalade jag 1600:- i tull och moms. 

3. Jättenöjd! 

4. Var ännu finare i verkligheten än på bild. Får 10/10 av mig!

• Cirrla

Nu har jag äntligen fått mina klänningar =) Jag beställde från Dino bridals, och det tog ca tre veckor för dem att komma till Sverige.  De kostade sammanlagt 2600 inklusive frakt.

Jag är jättenöjd med den ena, den med gröna detaljer. Den andra är välsydd och ser ut som den gör på bilden, men den är tyvärr för liten i ryggen så dragkedjan går inte igen. 
    Jag valde från  deras standardstorlekar då de överensstämde med mina egna mått. Dock gjorde jag den stora missen att inte mäta längden för klänningarna så de är ju alldeles för långa båda två. Något som man borde ha tänkt på när man är 158 cm lång. Men det går förhoppningsvis att sy upp =)

Här är länkarna till klänningarna:
    http://www.dinobridals.com/discount-store-delicately-column-short-sleeves-lace-with-beaded-wedding-dress-p-614555.html

http://www.dinobridals.com/discount-store-2012-hot-sale-wedding-dress-classic-balloon-embroidery-court-train-sheer-satin-cwd035-p-1109.html

Och här är bilderna:

• a ring on my finger
    emewes skrev 2014-04-24 12:04:50 följande:

1. JJs House 

2. 1300 kr, jag beställde samtidigt 2 tärnklänningar och underkjol, sammanlagt för alla plagg betalade jag 1600:- i tull och moms. 

3. Jättenöjd! 

4. Var ännu finare i verkligheten än på bild. Får 10/10 av mig!

Ser jättefin ut! Härligt att se när folk blir nöjda med vad de får hem!
  • teres77

Har fått klänning nr 1... Från Jenjenhouse.com

Här är orginalet

Jag är ju, eeehhhhmmm, några storlekar större än modellen... Och klänningen är inte struken. Slet upp den och tog på den direkt när jag kom hem. Den är lite stor över brösten, så den måste tas in lite. Annars är den helt underbar!! Ska ha en underkjol på dagen D, så det blir lite fluffigare. Färgen är Ivory och Grape.Har ingen BH på mig på bilden heller, det tänker jag nog ha på bröllopet, så jag kan dansa hur mycket jag vill...

Svar på tråden Före och efter BILDER- på kinaklänningar