Vi gifter oss samma dag! =)=)=)
Oj vad ni hunnit med mycket på kort tid!
SHT skrev 2012-05-17 20:10:19 följande:
Hej!
Vi ska också gifta oss den 21 Juli! (Då har vi varit tillsammans i 11 år och förlovade i ett).
Vi bestämde oss i fredags och på knappt en vecka har jag:
Skickat in hindersprövningen
Köpt supergullig klänning till dottern
Kollat ut vigselring
Hittat en klänning som jag hoppas det kan bli
Preliminärbokat lokal
Hittat två cateringfirmor som verkar bra
Kommer nog inte ha någon bukett och skor tar jag mog något jag har.
Vi är inte så traditionella och har skickat ut inbjudningar via Facebook och SMS.
Vi har bjudit in personligen öga mot öga och de som bor långt bort har jag bara ringt till =) de enda som är kvar att bjuda in är mina blivande svärföräldrar och svägerska med respektive samt sambons barnsomdkompis.
Jag skickade in pappren för hindersprövning för en vecka sedan och skickade också in namnändring på sonen samtidigt. Trodde hans namn skulle ändras i samband med vår vigsel,men såg på försäkringskassan att han redan hette Bengtsson där NU, fick en liten chock. 
Nu är jag ensam i familjen att heta Karlsson, men inte länge till =)=) Imorrn är det 2 månader.
Jag har beställt hem 2 par skor i två storlekar, alltså 4 par. Ska bestämma mej för ett par av dem tänkte jag. Eftersom vi ska ha vigseln utomhus i en trädgård, förhoppningsvis bara det är uppehåll, så ville jag inte ha höga klackar dels för att jag inte är van att gå i det samt att om vi ska gå mycket på gräsmatta så sjunker klacken ner och det blir jobbigt.. så jag tog med kilklack så blir det mer stabilt och lättare att gå i.. hoppas jag.. =) ska bli spännande att se om några passar.. =) de är svarta och som jag skulle ha användning för vid fler tillfällen... ca 300:- båda paren, så billiga skor.
Ska leta reda på någonting i smyckesväg, vill nog ha nån sorts utsmyckning i håret, kam eller spänne etc. Ska försöka hitta en frisyr som jag kan göra själv, med hjälp av syrran.. vill ej lägga pengar på frisör och vill ha en ganska enkel uppsättning.. smink ska jag fråga en väninna, annars gör jag det själv också... träna lite först bara.. =) och ha hjälp av syrran så blir det nog bra...