DiePrinzessin skrev 2011-12-07 21:20:53 följande:
Kände att det var lika bra att dela ut dem snart eftersom min mamma redan har bokat flyg och boende. Ivrigare människa får man leta efter. Brukar skämta med henne om att "Nu får du väl bara hålla tummarna att du blir bjuden oxå"

Hahah, så kul! Det ska jag också köra på min mamma! Jag ringde min mamma dagen efter min M2B hade friat. Hon var den första att få reda på det. Jag önskar att min pappa också hade funnits nu. Jag var ju "daddys little girl" fram tills 2 år sen när han gick bort hastigt. :'( Hade alltid föreställt mig att han skulle leda mig ner för gången. Men nu blir det att jag och min kille går in tillsammans.
En annan sak ni VERKLIGEN ska tänka på när det gäller att undvika ordet "bröllop" är sminkningen och frisyren!! Oh my! Det är verkligen 3ggr så mycket. Jag har blviit sminkad måånga gånger, och det är fanemig inte mycket skillnad på dessa två grejorna. Sen är det ju så klart olika från sminös till sminkös och frisör till frisör.
Iof den ända gången jag fick frisyren gjord där jag verkligen var bröllopsmodell så gjorde dom mohawk på mig!! hahaahah Och riktigt så hade jag inte tänkt inför min stora dag! haahah. Delar med mig fotot här så ni har något att skratta åt! *ler*.
Det andra fotot är hur jag såg ut när jag gick ut på kvällen..en helt vanlig måndag. Ni borde ha sett min killes min när han såg mig!! hahaahhaha.