• Just Me

Mörklila som temafärg - fler än vi?

Är det några fler som ska ha mörklila som temafärg?
    Vi tänker oss något sådant här typ:

• Svar på tråden Mörklila som temafärg - fler än vi?
  • Cakemaker
    raring skrev 2011-09-08 11:11:03 följande:
    Ni som har mörklila som temafärg. Ska era män ha lila kravatt? Var i hela friden hittar man en snygg sån? Jag tycker bara det finns konstiga nyanser av lila där jag har hittat lila kravatter. Tips?
    Dessy.com! Där köpte vi typ alla våra lila klädtillbehör! :)
  • operfekt
    Cakemaker skrev 2011-09-08 12:18:44 följande:
    oooh, bra tips! :D
  • raring
    Cakemaker skrev 2011-09-08 12:18:44 följande:
    Ja fina! Fast ganska dyr frakt. Slapp du betala tull på din leverans?
  • raring
    operfekt skrev 2011-09-08 11:39:03 följande:
    Vi har tänkt att han ska ha det iaf, men har inte letat upp ngn än.. Någonstans måste det väl finnas tycker man =)
    Här verkar det finnas ganska många färger att välja från:
    www.thecravatcompany.co.uk/colourcharts.htm
    jo, jag har funderat på dem också. Det blir ju tullfritt iom att det är inom EU, plus att det finns alla jordens färger där.  Någon som har sett resulatet från dem?
  • Cakemaker
    raring skrev 2011-09-08 13:56:20 följande:
    Ja fina! Fast ganska dyr frakt. Slapp du betala tull på din leverans?
    Oj jag som tyckde det var jättebilligt. Vi fick väst, kravatt, fick-grejen, sjal och platta skor å så frakt för under 1500! Tull slapp vi också ;)
  • imdelicate
    Rebekka 2012 skrev 2011-09-07 18:15:50 följande:
    Har nu köpt dessa underbara fjärilar & väntar på att de ska komma med posten! Vi ska dekorera tårtan med dem & kanske använder jag några i min håruppsättning oxå Glad
    Åh, vad fina de är! Vart har du köpt dem?
  • weddingdreams
    chabar skrev 2011-09-13 13:09:13 följande:
    Nu har en polett slutligen trillat ner, eftersom jag har haft svårt att hitat igen säljare på ebay.com som skickar till Sverige, plus risk för tull etc.
    Enkelt steg att slippa det är ju såklart att gå in på ebay.se och spana, jag har precis budat hem ett pa rsnygga mörklila slingback skor som jag hoppas blir skorna på dagen B.

viewitem.eim.ebay.se/DESIGNER-PURPLE-SATIN-OC...
    Dom var verkligen jätte fina... kanske borde klicka hem ett par jag med... Men lila är såå svårt. ajg vill ha lite mörklila (plum) inte det starka lila.. vad tror ni att dom här skorna lutar åt?
  • weddingdreams
    SALE LADIES PURPLE SATIN PARTY PLATFORM SHOES SIZE 3-8
    Vad tycker ni om dom här? Kostar 367 kr med frakt. Men klacken är 10.16 cm.. är det kanske lite högt... Vad tycker ni?
  • Cakemaker
    weddingdreams skrev 2011-09-13 21:30:29 följande:
    SALE LADIES PURPLE SATIN PARTY PLATFORM SHOES SIZE 3-8
    Vad tycker ni om dom här? Kostar 367 kr med frakt. Men klacken är 10.16 cm.. är det kanske lite högt... Vad tycker ni?
    Tycker dom är söta men personligen skulle jag inte kunna gå snyggt i så hög klack :p Men om du känner att du skulle klara det så är det bara att köra på :)
Svar på tråden Mörklila som temafärg - fler än vi?