• Just Me

Mörklila som temafärg - fler än vi?

Är det några fler som ska ha mörklila som temafärg?
    Vi tänker oss något sådant här typ:

• Svar på tråden Mörklila som temafärg - fler än vi?
  • popcornlotta

Vi har också mörklila tema, med inslag av ljuslila, vitt och silver... Inte så mycket silver dock.

• imdelicate
    Rebekka 2012 skrev 2011-09-14 10:27:54 följande:
    Jag har köpt dem från ebay.com, men blev lite besviken då jag fick hem dem nu... Det är bara genomskinliga plast fjärilar som man viker upp vingarna på... Hoppas på att de ser finare ut då det är många på en tårta än när jag har vikt en & håller i handen Glad 
    Åh, okej, har du lust att ta bild på dem och lägga upp? Hoppas de blir finare på tårtan :)
  • imdelicate

Tänkte dela med mig av lite inspiration som jag googlat fram idag. Vår temafärg är aubergine, men det är ju typ mörklila :)

• Cakemaker
    imdelicate skrev 2011-09-19 19:15:47 följande:
    Tänkte dela med mig av lite inspiration som jag googlat fram idag. Vår temafärg är aubergine, men det är ju typ mörklila :)

Jag har den väskan :) Och mannen har samma färg på kravatten som killen på bilden har på slipsen. Vi verkar ha samma färg ;)
  • johannah

imdelicate: Vart har du hittat den fina klänningen? :D

• imdelicate
    johannah skrev 2011-09-20 12:19:47 följande:

imdelicate: Vart har du hittat den fina klänningen? :D

Jag googlade på "aubergine bridesmaids dress" och hittade den klänningen på dessy.com. Verkar dock vara så att man bara kan köpa klänningarna i butiker, och inte online :( Jag bor på Irland, och här ska det finnas en butik som har deras klänningar, men vet inte riktigt hur mycket de kostar. Himla fina klänningar har de i alla fall.
  • imdelicate
    Cakemaker skrev 2011-09-20 09:29:01 följande:
    Jag har den väskan :) Och mannen har samma färg på kravatten som killen på bilden har på slipsen. Vi verkar ha samma färg ;)
    Åh, ja, så himla fin färg! :) Har du köpt dem från dessy.com, eller har du fått tag i dem på annat vis?
  • Cakemaker
    imdelicate skrev 2011-09-20 13:16:17 följande:
    Åh, ja, så himla fin färg! :) Har du köpt dem från dessy.com, eller har du fått tag i dem på annat vis?
    Jag köpte från dessy tillsammans med en väst, kravatt, "pocket square", sjal och skor ;) Färgerna stämde bra med bilderna tycker jag!
Svar på tråden Mörklila som temafärg - fler än vi?