• Just Me

Mörklila som temafärg - fler än vi?

Är det några fler som ska ha mörklila som temafärg?
    Vi tänker oss något sådant här typ:

• Svar på tråden Mörklila som temafärg - fler än vi?
  • weddingdreams
    Cakemaker skrev 2011-09-13 22:33:09 följande:
    Tycker dom är söta men personligen skulle jag inte kunna gå snyggt i så hög klack :p Men om du känner att du skulle klara det så är det bara att köra på :)
    Ja jag har inget svårt att gå i en sån klack och klänningen skulle vara lagom lång i dom men tänker på mina stackars fötter.. kommer säkert värka sönder efter några timmar.. iofs kan man ta av sig dom under middagen och i slutet är jag nog inte ensam om att dansa barnfota... ;)
  • Nikkita
    imdelicate skrev 2011-09-13 21:00:02 följande:
    Åh, vad fina de är! Vart har du köpt dem?
    Jag har köpt dem från ebay.com, men blev lite besviken då jag fick hem dem nu... Det är bara genomskinliga plast fjärilar som man viker upp vingarna på... Hoppas på att de ser finare ut då det är många på en tårta än när jag har vikt en & håller i handen Glad 
  • Cakemaker
    weddingdreams skrev 2011-09-14 09:28:46 följande:
    Ja jag har inget svårt att gå i en sån klack och klänningen skulle vara lagom lång i dom men tänker på mina stackars fötter.. kommer säkert värka sönder efter några timmar.. iofs kan man ta av sig dom under middagen och i slutet är jag nog inte ensam om att dansa barnfota... ;)
    Visst kan du göra det! :) Sen om du vill kan du ju köpa några söta, billiga ballerinaskor också att byta till om det blir outhärdligt :) Jag har köpt ett par lila ballerina jag ska ha som nödfallsskor ;)
  • Cakemaker
    Rebekka 2012 skrev 2011-09-14 10:27:54 följande:
    Jag har köpt dem från ebay.com, men blev lite besviken då jag fick hem dem nu... Det är bara genomskinliga plast fjärilar som man viker upp vingarna på... Hoppas på att de ser finare ut då det är många på en tårta än när jag har vikt en & håller i handen Glad 
    Finns liknande på etsy.com också :) Kolla på säljaren Butterflybazzar!
  • Wintercandles
    weddingdreams skrev 2011-09-13 21:30:29 följande:
    SALE LADIES PURPLE SATIN PARTY PLATFORM SHOES SIZE 3-8
    Vad tycker ni om dom här? Kostar 367 kr med frakt. Men klacken är 10.16 cm.. är det kanske lite högt... Vad tycker ni?
    Jättefina :) Jag hade satsat på dom. Men kan du skicka tillbaka dom om dom känns för höga eller fel i storlek?
  • sc22cs
    Januaribrud skrev 2011-09-08 11:20:10 följande:
    Undrar om vi har tittat på samma... Pumps i lila mocka med 6,5 cm klack? De verkar som om de är små och trånga över tårna i storleken enligt kommentarerna som var skrivna. Har du fått dina skor än? Hur var de isf i storleken? Är också lite sugen på dessa eftersom klacken var i lagom höjd för mig som är ganska lång. Vill helst inte vara längre än min sambo på bröllopsdagen
    Precis min tanke oxå, att de inte va jättehöga.. Så alltså ja, det är samma vi har kollat på.. =)
    Har inte fått dom ännu men jag har storlek 38/39 så jag tog 39 så får vi se. Har köpt strass-stenar oxå, att klista på skorna för lite mer festlig look. =)
  • weddingdreams
    Wintercandles skrev 2011-09-14 10:57:48 följande:
    Jättefina :) Jag hade satsat på dom. Men kan du skicka tillbaka dom om dom känns för höga eller fel i storlek?
    Ja det kan jag nog men hatar sånt när säljaren bara pratar engelska... är rädd för att det ska bli fel.. men kanske kan sälja dom om det blir fel.. dom kostar ju inte mycket,,,

Ja jag har tänkt på låga skor med... Vi får se.. får tänka lite till...;)
  • chabar
    weddingdreams skrev 2011-09-13 21:30:29 följande:
    SALE LADIES PURPLE SATIN PARTY PLATFORM SHOES SIZE 3-8
    Vad tycker ni om dom här? Kostar 367 kr med frakt. Men klacken är 10.16 cm.. är det kanske lite högt... Vad tycker ni?
    Jag tittade också dem, väldigt snygga!
    Själv klarar jag dock inte en stilettklack på över en dc, jag får klacken till att vara hela 11.4 cm? (!!) Visserligen är nog 1,5 cm platå också, så då är det ju bara kvar den där dm med smal vinglig klack

Om du kan gå i dem så säger jag köp dem! Jag har ju som sagt var tyvärr inte behöverighet för att hantera migsjälv i den klackhöjden.

mina reservskor, som jag frenetiskt går in redan nu, är ett mar mönstrade kiklackar från duffy. Lite mindre att manövrera i dem eftersom kilklackar är bekväma i jmf med stilett- iaf i min mening.

• operfekt

Hihi, tycker det är lite kul att vi alla är på jakt efter lila skor!

Jag letar fortf, men kommer nog avvakta lite & beställa i vår istället,
    hoppas nämligen att jag hittar några i vietnam om vi ska dit i december,
    är inte helt klart att vi ska dit än, beror på om sambon blir antagen till
    konferensen, håller tummen för att han blir det, då har man något att
    se fram emot i vinter =)

Men om jag inte hittar där eller någon annanstans innan så beställer jag i vår,
    kan ju inte lita på att jag hittar något där, hittade ju inget när vi var i florida
    trots att vi var i 3 gigantiska köpcentrum =/

Svar på tråden Mörklila som temafärg - fler än vi?