• Just Me

Mörklila som temafärg - fler än vi?

Är det några fler som ska ha mörklila som temafärg?
    Vi tänker oss något sådant här typ:

• Svar på tråden Mörklila som temafärg - fler än vi?
  • weddingdreams

Förlåt, hade visst inte läst klart innan jag skrev... ;)

Jag är på jakt efter genomskinliga klistermärken som jag kan klista igen gästpresenten med. Vet ni vart jag kan finna det?

• operfekt

Appropå band, ungefär hur mkt ska man räkna med att det behövs, hur mkt går tex ungefär åt att ha runt en stol med en rosett? (frågan kanske är i stil med hur långt är ett snöre, men bara på ett ungefär hur mycket går åt?)

• weddingdreams
    operfekt skrev 2011-10-12 14:40:09 följande:
    Appropå band, ungefär hur mkt ska man räkna med att det behövs, hur mkt går tex ungefär åt att ha runt en stol med en rosett? (frågan kanske är i stil med hur långt är ett snöre, men bara på ett ungefär hur mycket går åt?)
    mina band jag har runt stolen är 15 cm breda och 3 meter långa.
  • operfekt
    weddingdreams skrev 2011-10-12 14:46:59 följande:
    mina band jag har runt stolen är 15 cm breda och 3 meter långa.
    Tack, bra att få ett hum iaf =)
  • Cakemaker

Åh nu är det bara 3 dagar kvar här :D Har hittat lila skor som var liiite för stora men det löste vi med sula och ilägg bak i hälen. Håller just nu att knåpa ihop en framsida till programhäftet till kyrkan och så fixar vi med en spellista inför kvällen också. Känns verkligen att det är de sista dagarna nu. Snart är man fru, jippiiieee! ^^

• Just Me
    Cakemaker skrev 2011-10-12 16:24:54 följande:
    Åh nu är det bara 3 dagar kvar här :D Har hittat lila skor som var liiite för stora men det löste vi med sula och ilägg bak i hälen. Håller just nu att knåpa ihop en framsida till programhäftet till kyrkan och så fixar vi med en spellista inför kvällen också. Känns verkligen att det är de sista dagarna nu. Snart är man fru, jippiiieee! ^^
    Oj vad spännande!!

Vars hittade du skorna ?
  • Cakemaker
    Just Me skrev 2011-10-12 18:50:42 följande:
    Oj vad spännande!!

Vars hittade du skorna ?
    Jag hittade dom på en sida från UK, fanns dock bara i 2 storlekar vilket var lite märkligt. =S Sidan hette typ glitzy-n-glamorouse.
Svar på tråden Mörklila som temafärg - fler än vi?