• Just Me

Mörklila som temafärg - fler än vi?

Är det några fler som ska ha mörklila som temafärg?
    Vi tänker oss något sådant här typ:

• Svar på tråden Mörklila som temafärg - fler än vi?
  • ewaulrica

Oj, tryckte på fel knapp..såhär såg panduro rullen med dekorationsväv ut, som jag tipsade om ovan. Jättelätt att duka med och för dig som ska ha en lite enklare middag (som vi, som hade det hemma) är det toppen! :)

• ewaulrica

Som sagt..inte mörklila men ändå :)
  • ewaulrica

de första bilderna gör inte färgen rätt..var så ljust p g a stark höstsol utanför, färgen är mer som på bilden längst ner :)

• chabar
    ewaulrica skrev 2011-11-21 09:43:32 följande:
    de första bilderna gör inte färgen rätt..var så ljust p g a stark höstsol utanför, färgen är mer som på bilden längst ner :)
    Wow, jättesnyggt! Bra idé med dekorationsväven. Vi ska hålla till på en herrgår så dukningen sköts ju av dem, men jag har funderat på att piffa till det lite med lila detaljer. Typ organza/sidendukar. Men det där var ju superfint!
  • Cakemaker
    Finns det någon som är intresserad av att köpa mörklila sidenband? Vi har kvar en hel del sen vårat bröllop. Färgen är "Eggplant". Bandet är ca. 4.5-5 cm brett. Har eventuellt en smal version av samma färg kvar också. :)

• Nikkita
    Cakemaker skrev 2011-11-26 09:56:36 följande:
    Finns det någon som är intresserad av att köpa mörklila sidenband? Vi har kvar en hel del sen vårat bröllop. Färgen är "Eggplant". Bandet är ca. 4.5-5 cm brett. Har eventuellt en smal version av samma färg kvar också. :)

Jag är eventuellt intresserad av den smalare varianten :) Hur mycket har du & till vilket pris?
Svar på tråden Mörklila som temafärg - fler än vi?