Mörklila som temafärg - fler än vi?
Är det några fler som ska ha mörklila som temafärg?
Vi tänker oss något sådant här typ:
Är det några fler som ska ha mörklila som temafärg?
Vi tänker oss något sådant här typ:
Tack för tipset!
Har aldrig handlat från e-bay förrut, men nån gång ska väl vara den första :)
Organza, är det lite tunnare tyg...? Typ som man ser igenom?
Japp det är organza och det är jätte snyggt som löpare då det inte blir lika starka kontrser mot den vita duken... Tycker jag i alla fall.. Jag har plommon lila eller lite mörkare lila och jag köpter gardin från ikea och klipper till löpare... för 79 kr får du ut 10 löpare om dom är 30 cm långa.... Så det blir inte dyrt...
Jag köpte flera paket men nu ska jag inte ha löpare längre då jag vill ha mera vitt och bara detaljer i lila... så nu ska jag klippa ut och ha dom som stolsband runt stolsöverdragen.... Den färgen är exakt samma om du vill matcha och köpa organzaband till festprogrammet... Då är det plum du ska ha på bandet...
Glömde skriva att det var sarita gardinen jag köpte... Den är också typ organza... Är inte hundra om det är organza men ser lika dant ut... :)
Tack för tipset :)
Ska kolla runt lite, men det får bli imorgon.
Japp det är organza och det är jätte snyggt som löpare då det inte blir lika starka kontrser mot den vita duken... Tycker jag i alla fall.. Jag har plommon lila eller lite mörkare lila och jag köpter gardin från ikea och klipper till löpare... för 79 kr får du ut 10 löpare om dom är 30 cm långa.... Så det blir inte dyrt...
Jag köpte flera paket men nu ska jag inte ha löpare längre då jag vill ha mera vitt och bara detaljer i lila... så nu ska jag klippa ut och ha dom som stolsband runt stolsöverdragen.... Den färgen är exakt samma om du vill matcha och köpa organzaband till festprogrammet... Då är det plum du ska ha på bandet...
Någon som är ute efter lila skor? Här kommer en länk till ebay med en massa olika modeller
http://www.ebay.co.uk/sch/Womens-Shoes-/3034/i.html?LH_ItemCondition=1000&Main%2520Colour=Purples&_trkparms=65%253A12%257C66%253A3%257C39%253A6%257C72%253A5788&rt=nc&_nkw=wedding+shoes&_catref=1&_dcat=55793&_ipg=48&_trksid=p3286.c0.m14.l1514
Någon som kanske ännu inte hittat denna underbara sida...
Det fungerade visst inte att länka till enbart de lila skorna, men man väljer själv detta lätt på vänstra sidan. Där kan man oxå välja vilken höjd på klacken, material, storlek mm...
Lyckades till slut få tag på dem :D
Beställda från USA, budgeten spräckt men jag tycker de är ljuvliga :)
Håller tummar att de passar mig nu.
Wow! Nu finns det hopp............
Jag funderar på dehär med blommor... Hur gör ni? Har ni hittat några fina mörklila blommor? Har sett jättefina mörklila liljor i en blomsteraffär här i närheten, men vet inte alls om dom finns att få tag på när de är dags (14/7).
Så... Tips på fina mörklila blommor? Har vit klänning så de vore ju kul med något i "våran färg" i buketten...