Mörklila som temafärg - fler än vi?
Är det några fler som ska ha mörklila som temafärg?
Vi tänker oss något sådant här typ:
Är det några fler som ska ha mörklila som temafärg?
Vi tänker oss något sådant här typ:
Vi ska också ha mörklila som färg :)
Vi ska göra inbjudningskorten själva, men ett bra tag tills det är dags att börja med dom. Vi gifter oss i juni 2012. Det med lila skor va en toppenidé, hade jag inte ens tänkt på. Tror jag härmas lite :)
Jag har ju pysslat i ett år snart redan.. Men är så rädd att börja med inbjudan. Det ska skrivas ut en text på datorn.. Tänk om Något ändras typ tid i kyrka eller nått.. Så jag vill inte skriva åpå kortet än.... Men vet hur det ska se ut och har köpt hem allt.. jag kör på ett lila pärlemorskimrande papper...
Apropå lila skor så hittade jag precis jättefina mörklila/lila skor på Ebay.se. Kika där om ni inte redan gjort det! Billiga o fina är dom oxå :) Jag sökte på Purple satin heels...
Här kommer lite av mitt... Vita änglar ska ligga på bordet... sedan inbjudan.. Den ska vara i ett cellufankuvert också.. festprogram... Vigselprogram finns inte här men ska ha samma färg som inbjudan... servetten är helt ihop tryckt efter att legat i en kartong så den kommer vara finar... en servettring.. presentask som ska ligga på servetten.. på aksen ska även stå gästens namn med silver... Det lila tyget runt om ska vara stolsöverdragsband... Lilla tavlan är bordsnr som ska stå på kortsidan av borden... blomman ha samma färg så aksen.. alla band har samma färg... Gillar "rödatrådar" känns som man tänkt då...;)
Här kommer lite av mitt... Vita änglar ska ligga på bordet... sedan inbjudan.. Den ska vara i ett cellufankuvert också.. festprogram... Vigselprogram finns inte här men ska ha samma färg som inbjudan... servetten är helt ihop tryckt efter att legat i en kartong så den kommer vara finar... en servettring.. presentask som ska ligga på servetten.. på aksen ska även stå gästens namn med silver... Det lila tyget runt om ska vara stolsöverdragsband... Lilla tavlan är bordsnr som ska stå på kortsidan av borden... blomman ha samma färg så aksen.. alla band har samma färg... Gillar "rödatrådar" känns som man tänkt då...;)