• Just Me

Mörklila som temafärg - fler än vi?

Är det några fler som ska ha mörklila som temafärg?
    Vi tänker oss något sådant här typ:

• Svar på tråden Mörklila som temafärg - fler än vi?
  • iSusanna
    operfekt skrev 2011-08-07 12:33:09 följande:
    Samma som vi! :D Vi ska ha mest mörklila, men äppelgrönt som accentfärg, skönt att ngn mer tänkt det så att man inte är heelt fel ute med att det faktiskt matchar! =)
    Vi har också mest lila, och den äppel/lindblomsgröna som accent. Det matchar ju finfint! 

När gifter ni er? 
  • chabar

Vi kommer att ha mörklila, cremevitt och ett stänk av klargult (som smärblommor!) som färgtema!

Vad roligt att så många är inne på det Lila temat. De där lila skorna på förstai nlägget ( ett par från Donna Girl är jag rätt säker på) skulle jag också väldigt väldigt gäran lägga vantarna på men jag hittar dem ingenstans..

• schmock

Nu ska inte vi gifta oss förrän om två år, men vi har redan bestämt att vi ska ha lila, vitt och ett stänk av guld som färger. Lila är min favoritfärg, och vilka fina bilder ni lagt upp.

• operfekt
    iSusanna skrev 2011-08-07 12:51:46 följande:
    Vi har också mest lila, och den äppel/lindblomsgröna som accent. Det matchar ju finfint!

När gifter ni er?

Tycker det också, ville ha med ngn annan färg för att det inte skulle bli för mörkt, tänkte ha svart först =)

7/7-2012 =) & ni?

• iSusanna

Om en dryg månad... den 17 september.... mycket spännande.

Vi kommer även ha gröna äpplen på borden som en detalj. 

• operfekt
    iSusanna skrev 2011-08-07 15:20:51 följande:
    Om en dryg månad... den 17 september.... mycket spännande.

Vi kommer även ha gröna äpplen på borden som en detalj.

Åh, hoppas man får se ngn bild efteråt :D

Vi har också tänkt gröna äpplen, därför jag säger äppelgrönt, haha!

Antingen göra dem som lyktor, eller ha dem i tillbringare med vatten eller centerpieces =)

• Anna89

Mitt datum är  17 september och jag bara älskar lila. Jag kommer ha violettlila! Ska även försöka få in lite olika nyanser utav det lila så det inte blir för stelt. Detta matchas med silver!

• Emma811

Jag funderar på att ha det här diademet och använda organzapåsar vid dukningen. Funkade inte att infoga bild på påsarna men jag hittade dem här, hos diadema.se
  • Nikkita

Vi kommer att ha olika nyanser av lila som huvudfärg sen vitt & görnt för att kompletera Glad
    TS de lila skorna är ju bara såå snygga, vet du vart man kan hitta dem & vad de kostar?
    Här kommer lite fler inspirationsbilder Skrattande

Bröllopskamera, Ljuslila med hjärtaPlaceringskort Fjäril, LilaBordslöpare, LilaDekorationsblomma stor, Lila
    Rosenblad, LilaOrganzapåse, Lila

Ni som ska ha gröna äpplen. Har ni sett bordsplacerings"korten" där man har ett grönt äpple & skriver namnen på pappersblad? Tycker det är super häftigt.

• Wintercandles

Vi kommer ha mörklila, creme och guld. Hittade ett par ursnygga lila skor utomlands, men tyvärr va de för stora när vi väl kom hem och fötterna inte var svullna längre av värmen.

Svar på tråden Mörklila som temafärg - fler än vi?